“Her şey bir kaydırmayla başlar”
Tinder, geçtiğimiz sene 10’uncu yıl dönümünü ve “kaydırmanın” icadını kutlamak için “Her şey bir kaydırmayla başlar” adlı küresel kampanyasını başlatmıştı. Platform bu yıl yine aynı söylemi sahiplenerek 3 yeni reklam filmi yayınladı.
Kampanyada, romantik komedilerden klişe sahneleri mizahi bir dokunuşla yeniden yaratırken, “Hayat filmlerdekine benzemese de flört uygulamaları da tatlı ve mutlu başlangıçlar sunabilir” mesajı veriliyor.
Tinder’ın Pazarlama Kıdemli Başkan Yardımcısı Stephanie Danzi kampanyaya ilişkin Brand Innovators’a yaptığı açıklamalarında: “Günümüzde flört edenler eski romantik komedilerde gördükleri tanışma sahnelerini özlüyor. Ancak gerçek şu ki romantik komedi tanışma sahneleri zorunluluk değil birer istisna. Tinder, modern tanışma sahnelerinin gerçekleştiği yer, bunu milyonlarca çifte sorun” diyor ve ekliyor “Tinder sayesinde her üç saniyede yeni bir ilişki başlıyor. Tinder çiftlerinin gerçek ilk mesajlarından ilham alarak hazırladığımız bu kampanyalarla onur duyuyor ve milyonlarca çifti kutluyoruz”.
Tinder‘ın Amerika’da yayınlanan “Her şey bir kaydırmayla başlar” adlı 3 filmlik yeni reklam serisi Mischief imzası taşıyor.