McDonald’s’ta doğum günü kutlayan çocuklar burada mı?
En özel ve unutulmaz doğum günlerini McDonald’s’ta kutlamış koca bir nesil var… O günün çocukları şimdinin yetişkinleri olsalar da McDonald’s UK’nin 50’inci yıl dönümünü kutlamak için hayata geçirdiği kampanyayı gördüklerinde anılarını tazeleyip ufak bir yolculuğa çıkacaklarından kuşku yok…
Leo Burnett imzası taşıyan kampanyanın ana fikri McDonald’s partilerinden daha iyisinin bulunamayacağı içgörüsüne dayanıyor. Bu fikirle birlikte markanın İngiltere’deki 50’inci yaşı da yine McDonald’s’ta bir partiyle kutlanıyor. İzleyiciyi nostaljik bir 80’ler McDonald’s doğum günü partisine geri götüren filmde, küçük bir çocuk, İngiliz rapçi Young MC’nin ikonik 80’ler hip-hop parçası “Know How”ın ritmine kapılarak coşkuyla dans ediyor. Film ilerledikçe, müziğin ritmi ve dans herkesi sarıyor ve partideki tüm çocuklar eğlenceye katılıyor.
Kutlamalar bununla da sınırlı değil! Marka aynı zamanda ilk kez MyMcDonald’s Rewards’da satışa sunulacak özel 50’inci yıl dönümü ürünlerinin de lansmanını gerçekleştirdi. “Doğum Günü Partimi McDonald’s’ta Yaptım” koleksiyonu, 80’lerin ikonik sloganına ve geçmişten desenlere, baskılara ve karakterlere dayanıyor. Koleksiyonda çizgili sweatler, bomber ceketler, baskılı kotlar, doğum günü tişörtleri, lastik tokalar ve rubik küpü yer alıyor.
McDonald’s UK Pazarlama Müdürü Matt Reischauer, kutlamalara ilişkin yaptığı açıklamalarında “50’inci doğum günümüzü kutlayan kampanyamız hayranlarımızla yarattığımız sayısız anıya dokunuyor ve elbette herkesi yeni anılar yaratmaya davet ediyor. Bu kutlamaya ve sürprizlerimize herkesin ortak olmasını diliyoruz. Hem doğum günü partisinde sürprizi kim sevmez ki?” ifadelerini kullandı.