Joe Biden Başkanlık yarışından çekilip Kamala Harris’i destekleyecek | Son 24 saatin gündemi
ABD’de 5 Kasım’da gerçekleşecek olan Başkanlık seçimleri bir süredir gündemde. ABD Eski Başkanı Donald Trump ve mevcut başkan Joe Biden arasındaki rekabet canlı yayına taşınmış ve Joe Biden canlı yayın performansının ardından eleştirilerin hedefi olmuştu.
Öyle ki Time ve The Economist Biden’ı işaret ederek kapaklarında panik ve “Bir Ülke Böyle Yönetilmez” gibi mesajlar vermişlerdi. Ayrıca pek çok demokrat da Biden’a geri çekilme çağrısında bulunmuştu.
Kararını sosyal medya hesabı üzerinden yazılı bir metinle duyuran Biden, seçime kadar olan 3 buçuk aylık süreçte sadece başkanlık seçimlerine odaklanacağını belirtti. Seçim için tekrar yarışma niyetinde olduğunu ancak partisi ve ülkesi adına geri çekilmenin en doğrusu olacağına karar verdiğini ifade eden Biden, seçim yarışından çekilirken Kamala Harris’i desteklediğini açıkladı.
Söz konusu karara Donald Trump’tan gelen yanıtsa; “Kamala Harris’i yenmenin çok daha kolay” olacağı yönünde oldu.
Islak havlu pazarı yeni boyutlara taşındı!
Yaşamın hızlı temposunda, pratik ve etkili çözümlere yönelik arayış her geçen gün artıyor. Bu ihtiyaca cevap veren son zamanların gözde ürünü ise ıslak yüzey temizlik mendilleri. Kullan-at formunda olan ve özellikle yoğun tempoda çalışanların vazgeçilmezi haline gelen bu mendiller, pazarda büyük bir çıkış yakaladı. Her yüzeyde kullanılabilmeleri ve pratiklikleri, ıslak mendillerin popülerliğini zirveye taşırken pazarda da amansız bir rekabetin fitilini ateşledi. Peki, ne oldu da ıslak yüzey temizlik mendilleri bu denli popüler hale geldi? Bu alanda tüketici tercihlerini etkileyen ana motivasyonlar neler? Araştırmayla ilgili detaylara göz atmak için TIKLAYIN.
X kuşağı oyuna geri dönüyor: Kuşak rekabeti değil ekip ruhu kazanacak!
Çok kuşaklı iş gücünün üretkenliği artırdığını, ekip ruhunu güçlendirdiğini gösteren araştırmaların sayısı arttıkça iş dünyası Z kuşağına odaklanmak yerine 50 yaş ve üstü çalışanları da kapsayan bir vizyon benimsiyor. Böylece 50 yaş üstü çalışanlar, zengin deneyim ve bilgeliğiyle kurumsal performansın anahtarı haline gelirken Bain & Company’nin bir araştırmasına göre, 2030 yılına kadar küresel olarak 150 milyon iş, 55 yaş üstü çalışanlara aktarılacak. Araştırmayla ilgili detaylara göz atmak için TIKLAYIN.
McDonald’s’tan çiftçilere saygı duruşu
Kanada’da her yıl temmuz ayında düzenlenen Calgary Stampede Festivali sahne şovları, konserler, tarım yarışmaları ve at arabası yarışları gibi deneyimlere ev sahipliği yapıyor. McDonald’s Canada, bu seneki Calgary Stampede’de dikkat çekici bir dizi el yapımı mural ile şehri süslüyor. Marka bu yolla menüsüne emek veren yaklaşık 50 bin çiftçi ve çiftlik sahibini onurlandırmayı hedefliyor.
Açıkhava kampanyasında, sanatçı Jess Franks’in imzası var. Sanatçının eserleri, klasik Western filmlerinde görülen “gün batımına doğru at sürmek” temasına ilginç bir yorum getiriyor. Resimlerde Calgary manzarasında, çiftlik sahiplerinin ikonik McDonald’s altın kemerlerinin parıltısına doğru at sürdükleri görülüyor.
Balenciaga, festival bilekliklerinden esinlendiği bilekliği piyasaya sürdü: Fiyatı dudak uçuklattı…
Lüks moda devi Balenciaga, müzik festivallerinde takılan bilekliklerden esinlendiği “Raver Used Bracelet” isimli bilekliği piyasaya sürdü. 3 bin 500 euro (yaklaşık 126 bin TL) fiyat etiketiyle satışa çıkan bileklik, Coachella, Bonnaroo, Tomorrowland, Glastonbury gibi festivallerin biletlerinden, hatta hepsinin toplamından, daha pahalı.
Piyasaya sürdüğü ilginç ürünlerle adından söz ettiren Balenciaga, “Raver Used Bracelet” isimli kullanılmış görünümlü festival bilekliğiyle bunu bir kez daha başardı.
Balenciaga’nın bu ay başlarında Paris’te sonbahar/kış 2024-25 koleksiyonunun bir parçası olarak görücüye çıkardığı bileklik, “festivale gitmeden festivale gitmiş gibi görünmek isteyenler” için üretilmiş. Markadan yapılan açıklamaya göre bilekliklerin her birinin yapımı tam bir gün sürüyor…