XCO’24 Deneyim Tasarımı ve Yönetim Zirvesi’nin ana teması belli oldu: “Age of Scientific Marketing”
Marketing Türkiye ve Deloitte iş birliğinde tasarlanan XCO Deneyim Tasarımı ve Yönetimi Zirvesi, bu yıl 10. kez pazarlama dünyasını deneyim trendlerini konuşmak için bir araya getirecek… Kasım ayında “Age of Scientific Marketing” ana temasıyla düzenlenecek olan etkinlik, deneyimin usta isimlerini sahnesinde ağırlarken katılımcılara da deneyim dolu bir gün yaşatacak… Zirve 10. yıla özel hazırlanan oturumlar ve workshoplarla bambaşka bir boyuta taşınacak…
Müşterilerle belki uzun yıllar sürecek ilişkinin ilk kıvılcımının çaktığı o gerçeklik anını yaratma ve yakalama süresi saniyelere düştü. Şimdi, artık günler değil, anlar tasarlanıyor. Teknolojinin dayattığı “Daha iyisi var!” seçeneği markaların tepesinde Demokles’in Kılıcı gibi sallanıyorken tüketici davranışlarını öngörmek artık sadece içgörüyle yönetilemiyor.
Gün veri üretmeyi, üretilen veriyle hep yeniyi önermeyi ve süreçleri mükemmellikle yönetmeyi kaçınılmaz kılıyor. Artık pazarlama disiplininden performans hedefli süreçler kurgulaması bekleniyor.
Günümüzün hızla değişen dijital dünyasında, pazarlama stratejileri ve teknolojinin giderek artan ivmesi bu iki önemli fonksiyon arasındaki etkileşimi kritik kılıyor.
Müşteri beklentilerinin artması, veri gizliliği endişeleri ve teknolojik gelişmelerin hız kazanması, markaların daha yenilikçi ve etkili yaklaşımlar benimsemelerini, buna uygun deneyimler yaratmalarını zorunlu kılıyor.
Bu durum, bir pazarlama profesyonelinin kişiselleştirilmiş pazarlamadan dijital-fiziksel deneyim entegrasyonuna, sosyal sorumluluk projelerinden yapay zeka ve etik uygulamalara kadar pek çok konuda uzmanlık sahibi olmasını gerektiriyor.
Dikey alanda uzmanlık gerektiren konularda içerik tasarlayan Marketing Türkiye bu yıl 10. kez XCO Deneyim Tasarımı ve Yönetim Zirvesi’ni gerçekleştirecek.