“Batıyor” denilen Gloria Jean’s Coffees “can simidini” buldu!
Türkiye genelinde 200’den fazla şubeye sahip ünlü kahve zinciri Gloria Jean’s’in iflası istendiği haberleri gündem olmuş, ünlü kahvecinin CEO’su Mehmet Dinçerler “Hakkımda ve ortağı olduğum hiçbir şirkette böylesine bir başvuru veya dava yoktur” sözleriyle bu iddiaları yalanlamıştı.
Bugünlerde ise ünlü kahveci, hayata geçirdiği yeni kampanyalarıyla sosyal medyada viral oldu. Özellikle TikTok’da gençlerin büyük ilgisini çeken “kahve bardağı simitleri” batacağı iddia edilen markaya adeta can simidi oldu.
“Summer Edition Cup” adı altında sınırlı sayıda üretilen simit şeklindeki bardak tutucular gençlerin ilgi odağı oldu. Soğuk içeceklerin yanında 20 TL ek ücret ödeyerek alınan bu simitler sosyal medyada viral oldu.
“Gençlerin eğlenceli dünyasına eşlik etmek istedik”
Söz konusu yenilik hakkında açıklama yapan Dinçerler şunları söylemişti:
Gençleri anlayan, ihtiyaçlarına cevap veren bir marka olma yolunda hızla ilerlemeye başladık. Bu kapsamda tüm iletişim dilimizi, kampanya kurgularımızı, mağaza konseptlerimizi yenilemeye başladık. Yaza özel bir sürpriz yaparak bardaklarımızı, bardak tutucu simitlerle beraber sunarak “Summer Edition Cup” ismiyle sınırlı sayıda hayata geçirdik. Yazın ruhunu yansıtan bu sempatik bardaklarla gençler arasındaki bir trende ve onların sosyal hayatındaki eğlenceli dünyalarına eşlik etmek istedik.
Gloria Jean’s Coffees agresif kampanyalarla gençleri hedefliyor