Kotler Impact ve Marketing Türkiye’den güç birliği: “Essentials of Modern Marketing Türkiye Edition” yolda!
Kotler Impact’in “Essentials of Modern Marketing” adlı kitap serisinin Türkiye Edition’ının stratejik medya partneri Marketing Türkiye oldu.
“Modern Pazarlamanın Babası” olarak bilinen Philip Kotler, Kotler Impact ve OSTİM Üniversitesi Pazarlama Bölümü başkanı Prof. Dr. Elif Akagün Ergin’in katkılarıyla pazarlama disiplininde bir kılavuz görevi görmesi amacıyla hazırlanan “Essentials of Modern Marketing” serisinin “Türkiye Edition”ı için hazırlıklar başladı… Türkiye merkezli şirketlerin case’lerini sayfalarına taşıyacak ilk pazarlama kitabı olan “Essentials of Modern Marketing – Türkiye Edition”ın hayata geçirilme sürecinde Kotler Impact’in “Stratejik Medya Partneri” Marketing Türkiye oldu.
Daha önce İtalya, Hollanda ve Polonya’nın aralarında bulunduğu ülkelerde; Heineken, Geberit ve MediaMarktSaturn gibi markaların case’lerine yer verilen “Essentials of Modern Marketing” serisinde her bir case “Giriş, Challenge, Çözüm” gibi sade bir kurguyla anlatılıyor.
Essentials of Modern Marketing – Türkiye Edition’ın Ekim 2024’te başlangıç olarak 50 bin adet basılması hedefleniyor.
Kitapta case’leri ile yer alacak şirketler aynı zamanda Kotler’in Ekosistemi’ne de dahil olmuş olacak. Şirketlerin case’leri Kotler Impact ekibi tarafından World Marketing Summit’te paylaşılacak.
Ayrıca ders kitabı olarak okutulması amacıyla 100 adet kitap, Türkiye’deki üniversitelere bağışlanacak.
Konu hakkında detaylı bilgi almak için;
Duygu Su Ocakoğlu: [email protected]
Instagram’a erişim engeline ilişkin ilk resmi açıklama geldi!