Solgar Vitamin, spor iletişimi ve marka entegrasyonu stratejisini bir adım ileri taşıyarak yenilikçi bir kampanyaya imza attı. A Milli Kadın Voleybol Takımı sporcularının yer aldığı bu kampanya, Solgar Vitamin’in fonksiyonel etkisini etkileyici bir şekilde gözler önüne seriyor.
Kampanyada, genç yönetici, dansçı, koşucu ve piyanist gibi farklı alanlarda başarıya ulaşmak isteyen bireylerin Solgar Vitamin şişesinin kapağını açmasıyla birlikte Türkiye voleybol milli takımının yıldız sporcuları; Ebrar Karakurt, Elif Şahin, Aslı Kalaç ve İlkin Aydın devreye giriyor. Her sporcu, izleyicilere kritik anlarda nasıl destek olabileceklerini gösteriyor ve Solgar Vitamin’in altın kapağının altında bulunan desteği vurguluyor.
Solgar Vitamin şişesinin kapağını açtığınızda beliren sporcu, izleyicilere sihirli bir an yaşatmayı amaçlıyor. Bu yenilikçi iletişim biçiminin, izleyicilerin zihninde güçlü bir yer edinmesi hayal edilirken ve markanın etkileyici görsel anlatımıyla birleşerek unutulmaz bir deneyim sunması hedefleniyor.
Solgar Vitamin ürünleri, kampanyanın her sahnesinde sporcuların desteğiyle öne çıkarılıyor. Toplantı öncesi stresli bir yöneticiden, sahne öncesi gergin bir dansçıya, hedefleri için yılmayan bir koşucudan, tutkulu bir piyaniste kadar her sahnede Solgar Vitamin’in altın kapağı açılıyor ve destek geliyor. Bu, Solgar Vitamin’in her anında zirveyi hedefleyenlerin tercihi olduğunu ve 77 yıldır sağlıklı yaşamın yanında yer aldığını gözler önüne seriyor.
Kampanya, her sahnede kullanılan görsel efektlerle de dikkat çekiyor. Daha önce bu tür ileri teknoloji efektlerle çalışmamış olan sporcular, CGI dünyasının büyüleyici atmosferiyle tanıştı ve stüdyoda yaşanan bu ilk deneyim, sporcular için de unutulmaz bir anı olarak hatıralarına eklendi.
Solgar Vitamin’in spor ve başarı odaklı iletişim stratejisini mükemmel bir şekilde yansıtan bu kampanya, sporcuların marka ile olan etkileşimi izleyicilere ilham veriyor ve Solgar Vitamin’in gündelik hayatlara nasıl destek olabileceğini gösteriyor.
Kampanya dijital iletişime ağırlık vererek, görünürlük ve izlenme odaklı bir medya stratejisiyle hem sporcuları hem de farklı hedef kitlelere hitap ediyor. Kullanıcıların ilgi alanlarına göre reklam filmi geniş izleyici kitlesine ulaşırken, sporcularla ilham kaynağı oluyor.
Künye:
- Reklamveren: Solgar Vitamin
- Reklamveren Yetkilileri: Duygu Bakın, Gizem Günalp Coş
- Reklam Ajansı: Sportnsports
- Ajans Başkanı: Onur Yakın
- Ajans Başkan Yardımcısı: Fatih Karaca
- Yaratıcı Yönetmen: Gökhan Karahaner
- Yaratıcı Ekip: Hakan Toplu, Selin Erdoğan, Birolcan Çakır, Burak Şahin, Mehmet Altunçay, Yasin Köstek
- Müşteri İlişkileri Yöneticisi: Onur Curaoğlu
- Prodüksiyon Şirketi: Piktora Yapım
- Yönetmen: Fatih Ahmet Kaya
- Dijital medya ajansı : One Dijital
- Medya planlama Ekip: Yağmur Melis Tuna, Eliza Kartun