Sektör yeni bir reklam alanı kazandı!
“Vodafone Red Dolu Dolu” kampanyası kapsamında “Hayatı Red’lendir” sloganıyla yola çıkan Vodafone, Carat Media imzasıyla marka iş birliklerini duyuran yeni bir iletişim modeli geliştirdi.
Günlük hayatımızda mobil cihazlarımızda sık sık görmeye alışık olduğumuz bildirimler bu kez görmeye hiç alışık olmadığımız ekranlarda karşımıza çıktı. Sektörde ilk kez bir bildirim telefonumuza değil, televizyonumuza geldi.
Carat, “Media First” reklam alanı yaratma vizyonuyla hayata geçirdiği bu yenilikçi uygulamada, yüksek erişim sağlayan televizyon dizilerinin araba ve yol sahnelerinde Vodafone Red ayrıcalığıyla Opet avantajlarını duyururken; yemek ve mutfak sahnelerinde de Vodafone Red ayrıcalığıyla Migros avantajlarını alt bant kullanımına yaratıcı ve yepyeni bir alternatif oluşturarak izleyiciyle buluşturmayı başardı
Proje TV ile sınırlı kalmadı; söz konusu TV kanallarının dijital platformlarında da yine ilgili sahnelerde izleyicinin karşısına çıkan uygun kampanya mesajlarına bu kez bildirim sesi de eklendi. Bu bildirimlerle kullanıcılar, Vodafone web sitesine yönlendirilerek Red’in dolu dolu ayrıcalıklarını keşfetme ve hayatlarını Red’lendirme deneyimi yaşadı.
Eş zamanlı olarak toplu taşıma araçlarındaki dijital ekranlarda da görünerek, bu ‘Media First’ uygulaması farklı temas noktalarına taşındı ve iletişimin çeşitlendirilmesi sağlandı.