Çamaşır temizliğinde uzman marka Rinso, yeni reklam kampanyasıyla toz deterjan ailesinin en yeni üyesi Rinso Beyaz Sirke ve Çamaşır Sodası’nı tüketiciyle tanıştırıyor. Film, ürünün tüketicilerin beyazlıktaki püf noktaları Beyaz Sirke ve Çamaşır Sodası’ndan ilham alındığına değinerek, grileşme karşıtı teknolojisiyle giysilerin ilk günkü beyazlığını koruduğuna dikkat çekiyor.
Zamanla grileşen beyaz çamaşırlara bembeyaz bir çözüm getiren yeni Rinso Beyaz Sirke ve Çamaşır Sodası Toz Deterjan, tüketicilerin beyazlıktaki püf noktalarından ilham alarak geliştirilen grileşme karşıtı teknolojisiyle beyazların ilk günkü beyazlığını korumayı vadediyor. Rinso Beyaz Sirke ve Çamaşır Sodası Toz Deterjan, tüketicilerin aklındaki “Çamaşırlarım Beyaz mı? Gri mi?” ikilemine son veriyor, çamaşırların beyazlığından her zaman emin olmamızı sağlıyor ve “Rinso ile hep beyaz!” diyor.
Rinso Marka Müdürü Deniz Kayacan, şunları söyledi: “Beyazların zamanla grileşmesi hala en büyük çamaşır sorunlarından biri. Tam da bu sebeple, toz deterjan ailemizin yeni üyesi Rinso Beyaz Sirke ve Çamaşır Sodası’nı bu beyazlarda ultra beyazlık için özel olarak geliştirdik. Tüketicilerimizin beyaz çamaşır temizliğinde kullandıkları püf noktaları Beyaz Sirke ve Çamaşır Sodası içeriklerinden ilham alan ve çamaşırların ilk günkü beyazlığını koruyan yeni ürünümüzle ‘Çamaşırlarım beyaz mı yoksa gri gibi mi görünüyor” endişesinden kurtuluyoruz. Kampanyamızda da bu içgörüye ışık tutarak Rinso’nun beyaz çamaşır temizliğindeki uzmanlığının altını çiziyoruz. Yeni Rinso Beyaz Sirke ve Çamaşır Sodası’nı tüketicilerle buluşturduğumuz için çok heyecanlıyız.”
Kampanya künyesi
- Reklamveren: Rinso / Unilever
- Reklamveren Yetkilisi: Alper Çapar, Deniz Kayacan, Ece Güray
- Reklam Ajansı: VML Türkiye
- Yönetici Kreatif Direktör: Ümit Taşlı
- Kreatif Direktör: Onur Kutluer
- Kreatif Grup Liderleri: Semih Türkmen, Deniz Şencan
- Sanat Yönetmeni: Birsu Taneri
- Reklam Yazarı: Barış Süral
- Grafiker: Tuna Ersöz
- Genel Müdür: Yekta Öncel Gürel
- Müşteri İlişkileri: İrem Eriş, Melek Gökhan, Güliz Erkut
- Strateji Planlama: Beliz Atalay, Elçin Kasap
- Ajans Prodüksiyon Ekibi: Fulya Akay, Begüm Özkul, Beril Girit
- Yapım Şirketi: Miel Film
- Yapımcı: Berna Öztürk, Çağlar Öztürk
- Yapım Koordinasyon: Ceyda Yeşilay
- Post Prodüksiyon: İmaj
- Müzik: Murat Uyar
- Medya Ajansı: PHD Türkiye
- Medya Ajansı Müşteri Yöneticisi: Müge Özen Nimetoğlu, Aylin Aykut, Meriç Yalçın, Şencan Zeybek, Sude Adıgüzel
- TV Planlama: Şebnem Tongal, Fatih Karamanlı, Kerim Sarı, Cihan Bilgin, Kardelen Göktan, Oğuzhan Şahin, Ümit İlkay
- Dijital Planlama: Mehmet Taşdemir, Şule Gençler, Ramazan Mete, Şevval Eser, Ozan Handem, Iraz Ayşegül Usta, Hivda Demirtaş
- PR Ajansı: Sobraz