Haftanın marka-ajans iş birlikleri
Brandworks’e yeni marka
İnşaat sektörüne güvenilir ve estetik projeler kazandıran SPOINT, iletişim faaliyetlerini Brandworks İletişim Danışmanlığı’na emanet etti. Brandworks; geleneksel ve dijital medya süreçlerinin yürütülmesinin yanı sıra kurumsal iletişim, sürdürülebilir itibar yönetimi, stratejik danışmanlık gibi uzmanlıklarıyla markaya hizmet verecek.
English Home ajansını seçti
Ev ve yaşam markası English Home, iletişim süreçlerini Walther Kranz’a emanet etti. Walther Kranz, English Home ile gerçekleştirdiği işbirliği kapsamında markanın stratejik iletişim, kurumsal iletişim, medya ilişkileri, kriz iletişimi, itibar yönetimi ve lider iletişimi süreçlerini yönetecek.
PayBull’un iletişim ajansı Marjinal Porter Novelli oldu
Finansal teknoloji şirketi PayBull, iletişim çalışmaları için Marjinal Porter Novelli ile anlaştı. Şirket tüm iletişim çalışmalarını 360 derece iletişim hizmetleri sunan Marjinal Porter Novelli ile yürütecek.
Toyota Otomotiv Sanayi Türkiye seçimini yaptı
Toyota’nın Avrupa’daki üretim tesislerinden biri olan ve üretiminin büyük bölümünü 150 ülkeye ihraç eden Toyota Otomotiv Sanayi Türkiye, iletişim ortağı olarak Arkhe İletişim Danışmanlığı’nı seçti. Arkhe İletişim Danışmanlığı, Toyota Otomotiv Sanayi A.Ş.’ye stratejik iletişim danışmanlığı, kurumsal iletişim, medya ilişkileri, kriz iletişimi, itibar yönetimi ve lider iletişimi alanlarında hizmet verecek.
Yemeksepeti iletişimlerini Medyaevi’ne emanet etti
Yemeksepeti, yeni iletişim ajansı olarak Medyaevi İletişim ve Danışmanlık ile anlaştı. Medyaevi, bundan böyle stratejik medya ilişkileri yönetimi, kurumsal itibar yönetimi, lider iletişimi ve kriz iletişimi gibi alanlarda Yemeksepeti’ne hizmet verecek.
Otacı L’Appart Istanbul dedi
1955’ten bu yana köklü eczacılık geçmişine dayanarak ve bitkilerin gücünden ilham alarak modern teknolojiyle üretilen ürünleriyle Otacı, tüm stratejik iletişim çalışmalarını L’Appart Istanbul’a emanet etti. Bu kapsamda, Otacı’nın kurumsal sosyal sorumluluk projeleri, etkinlik yönetimi, influencer marketing ve lifestyle iletişim stratejileri, L’Appart Istanbul tarafından yürütülecek.
Aslı Kızmaz, Damat Tween ve D’S damat’ın İletişim Stratejileri Danışmanı oldu
Aslı Kızmaz, Damat Tween ve D’S damat markalarının İletişim Stratejileri Danışmanı oldu. Kızmaz, iletişim kampanyaları ile hedef kitleye ulaşım ve itibar yönetimi alanındaki uzman tecrübesi ile global moda markalarının etkili iletişim stratejileri için danışmanlık görevini üstlenecek.
Beklenmedik, şaşırtıcı ve kendi gibi bir kişilik: Murat Ülker