Apple’dan iCloud aboneliklerine yüzde 100 zam | Son 24 saatin gündemi
Apple, bulut depolama hizmeti iCloud’a ikinci kez büyük bir zam yaptı. Geçtiğimiz yılın Haziran ayından sonra bu yıl da fiyatlar yüzde 100 oranında artırıldı.
En düşük paket olan 50 GB’lık iCloud’un aylık ücreti 12,99 TL’den 24,99 TL’ye yükseldi. Diğer paketlerin fiyatları da benzer şekilde ikiye katlandı. Bu zamlarla birlikte Apple kullanıcıları, fotoğraf, video ve diğer verilerini bulutta saklamak için daha fazla ödeme yapacak.
İşte güncel iCloud aylık ücretleri
iCloud+ 50 GB: 24,99 TL
iCloud+ 200 GB: 79,99 TL
iCloud+ 2 TB: 249,99 TL
iCloud+ 6 TB: 1,299,99 TL
iCloud+ 12 TB: 2,499,99 TL
Bu çivi çakılırken çekiç değil telefon kullanıldı!
Yeni Oppo A60 telefonların tanıtımı için ekranların sağlamlığına vurgu yapılan bir kampanya hazırlandı.
Yeni OPPO A60 telefonların tanıtımı için ekranların sağlamlığına vurgu yapılan bir kampanya hazırlandı. Kampanyada telefonların ekranlarının üst düzey dayanıklılığına dikkat çekmek için “çivi çakacak kadar sağlam” olduğuna vurgu yapılıyor ve telefon çekiç niyetine kullanılıyor…
Üç farklı reklam filmi ve online-offline içerikler hazırlanan kampanya Happy People Project imzası taşıyor.
Dr. Onur Yaprak görevini Özge Erdem’e devrediyor
P&G Türkiye, Kafkasya ve Orta Asya Yönetim Kurulu Başkanı Tankut Turnaoğlu, uzun yıllardır P&G Türkiye, Kafkasya ve Orta Asya Pazarlamadan Sorumlu Yönetim Kurulu Başkan Yardımcılığı görevini yürüten Dr. Onur Yaprak‘ın bayrağı P&G Avrupa Ağız Bakım Ticari Pazarlama Lideri olarak görev yapan Özge Erdem‘e devredeceğini de açıkladı.
Okula dönüş 2024: Ekonomi zorluyor, genç nesil markalar için kilit rol oynuyor
Okul dönüşü sezonu yaklaşıyor ve Türkiye’deki markalar, genç tüketicilere ulaşmak ve ekonomik belirsizliklere rağmen başarıya ulaşmak için stratejilerini yeniden şekillendiriyor.
Bu yıl, küresel ekonomik dalgalanmalar ve artan yaşam maliyetleri nedeniyle ailelerin harcamalarında düşüş öngörülüyor. Deloitte araştırmasına göre, ebeveynler bu yıl okul alışverişine daha az harcamayı planlıyor, özellikle düşük ve orta gelirli ailelerde belirgin bir düşüş yaşanması bekleniyor. Deloitte ayrıca, ebeveynlerin yüzde 61’inin çocuklarının kendilerini daha fazla harcamaya teşvik ettiğini kabul ettiğini ortaya koyuyor; bu da genç neslin karar alma sürecindeki artan etkisini açıkça gösteriyor. Ancak bu durum, markalar için umutsuz bir tablo çizmiyor. Aksine, genç neslin tüketici davranışları üzerindeki artan etkisi, doğru stratejilerle önemli fırsatlar sunuyor.
XCO’24 Deneyim Tasarımı ve Yönetim Zirvesi’nde neler konuşulacak?
Ekim ayında “Age of Scientific Marketing” ana temasıyla gerçekleşecek olan XCO’24 Deneyim Tasarımı ve Yönetimi Zirvesi, 5 ana 17 alt başlıkla deneyimin usta isimlerini sahnesinde ağırlayacak. Katılımcıların pek çok yeni deneyime kapı aralamasını destekleyecek olan zirve deneyim alanındaki en son gelişmeleri Farkındalık, İlgi, Arzu, Hareket, Sadakat ve Marka Elçiliği bölümleriyle sahnesine taşıyacak. Gelin zirvede bu yıl konuşulacak olan konulara daha yakından bakalım…