Clean&Clear’dan Facebook’ta nokta atışı kampanya!
Siyah noktalara sahip olmak ve Facebook profil fotoğraflarında kötü çıkmak… Gençleri tanıyan ve onların iki büyük endişesinin bunlar olduğunu bilen Clean&Clear Türkiye, yayına aldığı “Nokta Atışı” uygulaması ile gençlerin meraklarını gideriyor, onlara keyifli anlar sunuyor. Clean&Clear ürün müdürü Caner Kırateli, gençlerle iletişimde artık dijitalin olmazsa olmaz bir konuma geldiğini ve önümüzdeki dönemlerde de çalışmalarının devam edeceğini belirtiyor. Uygulamada kişiler, arkadaşlarının fotoğraflarını “Siyah Nokta” veya “Son Nokta” butonları ile oylayabiliyor. En az 10 arkadaşına oy verdikten sonra ise, kendi fotoğraflarından en çok “Siyah Nokta” ve “Son Nokta” oyları almış olanlarını görebiliyor. Kampanya sonunda en çok “Son Nokta” alanlar arasından bir kişi Blackberry Curve Cep Telefonu, 3 kişi de Profesyonel Fotoğraf Çekimi kazanacak. Ayrıca uygulamaya katılanlar arasından çekiliş ile her hafta 3 kişi de Clean&Clear Hediye Sepeti’ne sahip olmak üzere seçilecek.
Kampanya Künyesi
Proje Sahibi: Clean&Clear Türkiye
İnteraktif Ajansı: Promoqube
Proje Sorumlusu: Clean&Clear Türkiye – Caner Kırateli
Yaratıcı Ekip
Yaratıcı Yönetmen: Erhan Ali Yılmaz
İçerik Direktörü: Can Yücel Metin
Tasarım Direktörü: Erdem Mermer
Proje Yöneticisi: Meral Hisar
Marka İletişim Sorumlusu: Mert Çelik – Evrim Özgür
Marka Grup Lideri: Sarper Aynur
Metin Yazarı: Ezgi Platin
Art Direktör: Ceyhun Ayaydın, Neslin Çavuşoğlu
Yazılım: Candaş Minareci, Şafak Otur
Güncel Haberler