Kendi eliyle kendini yaktı: Tesla Türkiye Community şikayet yuvası oldu!
X’te açılan Tesla Türkiye Community, şirkete yönelik eleştirilerin odağına dönüştü.
Topluluğun açıldığını Tesla Türkiye Ülke Satış Yöneticisi Berk Tezveren şu sözlerle duyurmuştu: “Tesla Türkiye Community Açıldı! Haberler, ürün güncellemeleri ve yerel ekiple iletişim kurmak için Tesla Türkiye topluluğuna katılın.” ifadelerini kullandı.
Ancak, yaklaşık 1700 üyesi bulunan topluluk eleştirilerin yeni merkezi oldu. Kullanıcılar, Model Y’nin teslimat süresinin çok uzun olmasından, aracın “kronik” olarak nitelendirdikleri ön cam/cam tavan çatlaması sorununa kadar pek çok konuda şikayetlerini “Tesla Türkiye Community” aracılığıyla dile getiriyor.
Türkiye’deki “Supercharger” eksikliği de yine eleştirilen konu başlıkları arasında yer aldı.
Tesla’nın halen Ankara ve İstanbul dışında “resmi servis” sunmuyor olması da eleştirilen konular arasında. Toplulukta Tesla Shop’un Türkiye’de aktif edilmemesi de eleştiriliyor. Ancak bu durum resmi açıklamaya göre 2025’te değişecek.
Kaynak: Log Dergisi