Narin Güran’ın cansız bedeni bulundu… | Son 24 saatin gündemi
Diyarbakır’da 21 Ağustos’ta kaybolduğundan beri tüm ülkenin bir umutla bulunmasını beklediği 8 yaşındaki Narin Güran’dan ne yazık ki acı haber geldi. İçişleri Bakanı Ali Yerlikaya gelişmeyi duyururken, Diyarbakır Valisi Murat Zorluoğlu detay verdi: “Narin Güran kıyafetleriyle birlikte dere kenarında çuval içerisinde üzeri taşla gizlenmiş vaziyette 08.45 sıralarında ölü bulunmuştur.”
Narin’in bulunduğu yerde daha önce 3 kez arama yapılmıştı. Diyarbakır Barosu Başkanı Nahit Eren “Bedeni 19 günde deforme oldu, bu yüzden ölüm sebebini bulmak biyolojik-patolojik araştırmaların sonucuna bağlı” dedi.
Narin’in cansız bedeninin bulunmasının ardından Narin Güran’ın annesi, babası, iki ağabeyi, üç amcası da dahil 24 kişi gözaltına alındı. Narin’in bir amcası geçen hafta tutuklanmıştı.
Narin’in naaşı toprağa verilmek üzere köyüne götürülecek.
Tüm toplumun vicdanını paramparça eden bu cinayetin sorumlularının hak ettiği cezayı almaları için Marketing Türkiye olarak sürecin sonuna kadar takipçisi olacağız.
Tüketiciler sepetinde “Yeşil Nokta”lı marka istiyor!
Tüketicilerin sürdürülebilirlik hassasiyeti her geçen gün artıyorken, gözlerin ambalajlar üzerinde “Yeşil Nokta” arıyor olması da sürpriz olmuyor elbette. Öyle ki ÇEVKO Vakfı “YEŞİL NOKTA Algı Araştırması” 2024 yılı sonuçları da yükselen bu hassasiyeti kanıtlar nitelikte. Araştırmaya katılan tüketicilerin yüzde 75’inden fazlası Yeşil Nokta’lı markalara güvendiklerini, satın almaları halinde geri dönüşüme destek oldukları için kendilerini iyi hissedeceklerini, Yeşil Nokta’lı ürünleri kullanmayı sürdüreceklerini ve başkalarına da önereceklerini bildiriyor.
Türkiye’deki kullanıcılar kariyerlerini yapay zeka ile inşa etmek istiyor!
Google’ın 2024 yılına dair yayınladığı yeni arama trendleri, Türkiye’deki kullanıcıların yapay zekaya olan ilgisinin rekor seviyelere ulaştığını ortaya koydu. Yapay zeka aramaları, geçen yıla göre yüzde 120 oranında artış gösterirken, “yapay zeka nasıl çalışır” ve “yapay zeka nedir” gibi temel konulara yönelik aramalar yüzde 90 ve yüzde 80 oranında yükseldi. Bu veriler, Türkiye’deki kullanıcıların yapay zekayı öğrenmeye ve bu alandaki becerilerini geliştirmeye olan yoğun ilgisini gözler önüne seriyor.
LEGO ve Pharrel William’s’dan “Over The Moon” seti
LEGO ve Pharrell Williams yaratıcılıkta sınır tanımayan “Over The Moon” seti için bir araya geldi. Pharrell Williams’ın biyografik filmi Piece by Piece’in duyurulmasının hemen ardından LEGO Icons Over the Moon with Pharrell Williams seti hazırlandı. Aynı zamanda Louis Vuitton’un erkek kreatif direktörü olan çok yönlü sanatçı, ilham kaynağı olarak çocukluk deneyimlerine işaret ediyor. Uzay temalı LEGO seti, Pharrell’i kendi geleceğini ve kendisi gibi başkaları için hayal ettiği geleceği inşa etmeye iten fırlatma rampasını sembolize ediyor.
Polimat CMO’lar pazarlamanın geleceğini nasıl görüyor?
“Polimat CMO’ların yükselişi” dosyamızın ilk bölümünde Deloitte, Technology & Transformation Business Unit Leader Hakan Göl liderliğinde “polimat” kavramından polimat olmak isteyen bir pazarlamacıların kendilerini hangi alanlarda geliştirmesi gerektiğine dek kapsamlı bir analiz koymuştuk ortaya. Şimdi ise söz sırası Türk pazarlama sektörünün polimat CMO’larında… Onlar pazarlamanın bugününü ve yarınını nasıl görüyor, polimat olmanın avantajları hakkında neler söylüyor gelin kulak verelim…