Eğitim verenlerin e-ticaret altyapısı Korvo yeni ürünü online kursları yayına aldı
Merkezi Delaware, ABD’de olan ve Türkiye’de faaliyetlerine başlayan teknoloji şirketi Korvo, “öğreten içerik üreticileri” olarak adlandırılan, çeşitli alanlarda uzmanlaşmış, eğitim odaklı içerik üreten ve bu içerikleri farklı formatlarda sunan uzmanlara uçtan uca bir platform sağlıyor. Korvo geçtiğimiz günlerde öğreten dijital içerik üreticilerine bilgilerini eğitimler vasıtasıyla gelire dönüştürmelerinde yardımcı olmayı amaçlayan yeni özelliği olan “Online kursları” tanıttı.
“Yaratıcı ekonomisi” olarak adlandırılan ve bireylerin kendi yetenekleri, bilgileri ve yaratıcılıkları aracılığıyla değer yaratarak dijital platformlarda gelir elde etmelerini sağlayan ekosistem, son birkaç yılda ciddi bir büyüme kaydetti. 2023 yılında değeri 250 milyar dolara ulaşan sektörün market büyüklüğünün 2027 yılında 480 milyar dolara ulaşması bekleniyor.
Korvo, 2021 yılında yaratıcı ekonomisinin bu yükselişini yakalayarak ilk olarak online veya yüzyüze canlı eğitim verenlere yönelik bir platform olarak kuruldu. Platformda markalarını yansıtan bir profil yaratan uzmanlar, etkinlikleri, atölyeleri, 1:1 seanslarına kolay ödeme alıp, etkinliğin tüm adımlarını aynı bir e-ticaret altyapısı kullanır gibi uçtan uca yönetebiliyorlardı. Korvo canlı eğitimlerin ardından uzmanların farklı formatlarda da eğitimler sunmasını sağlayacak “Dijital ürünler” özelliğini de sunduğu çözümler arasına ekledi.
Yeni tanıttığı “Online kurslar” özelliği ile Korvo, öğreten içerik üreticilerinin gelir kanallarını çeşitlendirmesini sağlayacak yeni bir kapı aralıyor. Bu yeni özellik ile Korvo, içerik üreticilerine bir “Learning Management System (LMS)” platformu sunuyor. Yani, tıpkı Udemy gibi, uzmanların kendilerine ait bir eğitim platformu kurmalarını sağlıyor.
Korvo, uzmanlara platformda videolar, yazılar ve tüm diğer içerikleri yükleyip barındırma imkanı sunarken, kolay ödeme alma ve içerikleri satın alanlara ulaştırma özellikleriyle süreci uçtan uca yönetiyor. Bu sayede, dijital içerik üreticileri eğitimlerini daha geniş kitlelere ulaştırarak gelir elde edebilirken, öğrenciler de istedikleri alanlarda kaliteli eğitimlere erişebiliyorlar. Bir alanda uzmanlaşmış dijital içerik üreticilerinin sayısı gün geçtikçe artıyor ve Korvo’nun yeni özelliği bu büyüyen pazarı desteklemeyi hedefliyor.
Korvo, bu zamana kadar melek yatırımcıları Fırat İşbecer, Muhterem Şenel, Selahattin Zoraloğlu, Berkin Mungan’dan 175 bin dolar yatırım aldı. 2024 yılı Şubat ayından beri İş Bankası tarafından düzenlenen Workup programında da yer alan Korvo’nun kurucusu Burcu Göbülük, program hakkında şunları söyledi: “İş Bankası tarafından desteklenen ve Tenity tarafından güçlendirilen Workup programının bir parçası olmaktan gurur duyuyoruz. Program, sektör liderleriyle bağlantı kurmamız, iş modelimizi doğrulamamız ve umarım yakın gelecekte finansman sağlamamız açısından son derece faydalı oldu.”
Daha detaylı bilgi ve Korvo’nun web sitesini ziyaret etmek için TIKLAYIN!