YouTube, videoyu durdurduğunuzda reklam gösterecek | Son 24 saatin gündemi
YouTube, Premium aboneliği bulunmayan kullanıcıların artık izledikleri videoyu duraklattıklarında reklam görmeye başlayacağını açıkladı. Yeni sistem, yaklaşık 1 yıldır test ediliyordu. The Verge‘e konuşan üst düzey YouTube yetkililerinden Oluwa Falodun, söz konusu reklam gösterim sisteminin YouTube Premium abonesi olmayan kullanıcılara gösterileceğini doğruladı. Ayrıca Youtube; Brezilya, Tayvan ve Türkiye’de test edilen “Hype” özelliğini de tanıttı. Beğen tuşunun altında yer alacak buton sayesinde çok sayıda izleyicinin “hype ettiği” videoların öne çıkarılma ve yeni izleyicilerle buluşma ihtimali de artacak.
Reklamlar ise bu şekilde görünecek.
E-ticaretin geleceği Marketing Türkiye C Level Club’da konuşuldu…
Ürettiği premium içerikleri 2012 yılından beri özel buluşmalarla C Suite sektör profesyonelleriyle paylaşan Marketing Türkiye C Level Club, pazarlama sektörünün liderlerini Yandex Ads iş birliğiyle e-ticaretin yarınını keşfetmek üzere bir araya geldi. Etkinlik kapsamında C Level Club üyeleri, sosyal ticaretin yükselişini ve özellikle Türkiye’deki etkisini, yapay zekanın e-ticaretteki aktif rolünü ve maliyetini, mobil ticaretin önlenemez yükselişini keşfetmek üzere Okra İstanbul’da buluştu.
TikTok Ad Talks’un yeni konuğu Hepsiburada CEO’su Nilhan Onal Gökçetekin
TikTok ve Marketing Türkiye iş birliğiyle gerçekleştirilen TikTok Ad Talks serisinin yeni bölümünde, Hepsiburada CEO’su Nilhan Onal Gökçetekin ağırlandı. Programın moderatörlüğünü ise TikTok Retail & Ecom Vertical Lead Kübra Gümüş üstlendi. E-ticaretin hızla değişen dünyasında liderliğe ve Hepsiburada’nın stratejilerine dair önemli paylaşımlarda bulunan Gökçetekin, tüketici beklentilerine nasıl yanıt verdiklerini anlattı.
Liderlikte Çeşitlilik ve Kapsayıcılık Konferansı eşitlik için ses oldu!
Hollanda merkezli sivil toplum kuruluşu LEAD Network Türkiye, perakende ve tüketim ürünleri sektörlerinde kadın yönetici sayısını artırmak üzere çalışmalarına devam ediyor. LEAD Network Türkiye, her yıl geniş katılımla hayata geçirilen “Liderlikte Çeşitlilik ve Kapsayıcılık Konferansı”nı, 17 Eylül Salı günü İstanbul Ataşehir’deki Marriott Hotel’de gerçekleştirdi.
İlkay Keleş’ten Kiğılı’ya veda
Kiğılı’da 16 yıl boyunca ürün geliştirmeden marka yönetimine, üretimden pazarlamaya kadar geniş bir yelpazede sorumluluk alan İlkay Keleş Kiğılı’ya veda etti. LinkedIn üzerinden yaptığı paylaşımda “Her güzel şeyin bir sonu olduğu gibi bu harika yolculuk da yeni ve heyecan verici yolculuklara çıkmak için sonra erdi…” sözlerine yer veren İlkay Keleş kariyerindeki bir sonraki adımını henüz açıklamadı.