Meta AR gözlüğü Orion’u tanıttı! | Son 24 saatin gündemi
Meta, ilk artırılmış gerçeklik (AR) akıllı gözlüğü Orion’u Meta Connect 2024 etkinliğinde tanıttı.
Şirketin “en gelişmiş AR gözlük” olarak tanımladığı Orion, mini projektörler kullanarak hologramları yansıtan ve hafif bir tasarıma sahip. Orion, “sinirsel arayüz” aracılığıyla kontrol edilecek ve CTRL-Labs tarafından geliştirilen bir bileklikle eşleştirilecek. Cihaz, geniş görüş alanı ve çoklu görev senaryolarına olanak tanıyor. Meta, bu yeni teknolojinin AR alanındaki ilerlemesine önemli katkılarda bulunacağını vurguluyor.
Şu anda yalnızca Meta çalışanları ve seçkin kişiler cihazı kullanabiliyor. Meta, Orion’un geliştirilmekte olduğunu ve önemli bir prototip olduğunu belirtiyor. Gözlüğün, daha geniş kitlelere ulaşabilmesi için uygun fiyatlı hale getirilmesi hedefiyle çalışmalar sürüyor.
Yapay zeka ile gelen fırsatlar Marketing Türkiye C Level Club’da konuşuldu…
Şirketi büyütme görevi de mevcut yapıyı bugünden yarına hazırlama misyonu da artık pazarlama liderlerinin ana sorumluluğu. Bu iki sorumluluğu hakkıyla üstlenmenin yolu ise bugün “Yapay Zeka”yı “bilmenin” ötesinde iş süreçlerine adapte etmekten geçiyor.
Yapay zeka, kapıyı bir dolu fırsatla çalarken Marketing Türkiye tarafından üst düzey yöneticiler için bir networking ve bilgilendirme platformu olarak tasarlanan C Level Club da “Microsoft CMO Connect” buluşmasıyla pazarlama liderlerini bu fırsatları keşfetmek için bir araya getirdi.
Yine bir ilki yaptılar “Yaşam Kültürü”nü mağazaya taşıdılar
Bu yoğun gündemde iyi haberlerin sayısı hayli az olsa da hala bir yerlerde fark yaratan, yeni ufuklar açan, ilham veren hikayeler var. Insight Report için Marketing Türkiye Genel Yayın Yönetmeni Günseli Özen’in Yenal Gökyıldırım ile yaptığı söyleşi işte bu hikayelerden birine ışık tutuyor. IN STREET’in başarı öyküsü, perakende sektörüne yepyeni bir soluk getirirken, iş dünyasına da ilham veriyor.
Söyleşinin tamamını okumak için TIKLAYIN!
Beyaz yaka çalışanlar ofise dönüş hakkında ne düşünüyor?
Yaz dönemi boyunca tamamen uzaktan çalıştıktan sonra ofise dönen beyaz yakalılar, yeni çalışma koşullarına uyum sağlama sürecinde çeşitli zorluklar ve duygusal gelgitler yaşıyor. Twentify’ın geliştirdiği yapay zeka destekli araştırma platformu Quals.ai; ofise dönüş deneyimlerini kapsamlı bir analizle ele alıyor. Araştırma; beyaz yakaların yaşadıkları sorunları, hissettikleri duyguları, ev ve ofis çalışma modellerinin avantaj ve dezavantajlarını, ayrıca firmaların bu süreçleri iyileştirmek için alabileceği önlemleri kapsamlı bir şekilde mercek altına alıyor.
Araştırmanın detaylarını incelemek için TIKLAYIN!
Komşular arasında “öteki” yalnızca bir mit!
BAREM Marketing Research and Consultancy ile Hellenic Research House’un gerçekleştirdiği “Öteki Aslında Biziz” araştırmasını üç parça halinde okurlarımızla paylaşacağımızı duyurmuştuk. Yayınladığımız ilk bölümde “Öteki Aslında Biziz” araştırmasının arka planını ele almış hem de öteki ve komşu kavramları üzerinde durmuştuk. Şimdi ise sırada araştırmanın öne çıkan bulguları var…