Haftanın marka-ajans iş birlikleri
NarPOS iletişim çalışmaları için UPDATE İletişim ile anlaştı
Sipariş yönetimi, ödeme alma ve stok takibi süreçlerini birleştirerek işletmelere uçtan uca operasyonel çözümler sunan NarPOS, stratejik iletişim danışmanlığı hizmetleri için UPDATE İletişim’i tercih etti. UPDATE İletişim, NarPOS’un iş hedeflerine ulaşmasını desteklemek üzere, kuruma stratejik iletişim danışmanlığından medya ilişkilerine, etkinlik yönetiminden lider iletişimine kadar geniş bir yelpazede hizmet sunacak.
Mercedes-Benz Türk A.Ş seçimini yaptı
1967 yılından itibaren Türkiye’de faaliyet gösteren, 1,4 milyar avroyu aşan yatırım hacmiyle bugün Türkiye’nin en büyük yabancı sermaye yatırımlarından biri olan Mercedes-Benz Türk A.Ş, stratejik iletişim ve halkla ilişkiler çalışmaları yönetimi danışmanlığı için Canyaş İletişim’i tercih etti.
MNG Kargo’nun iletişimleri MESE’ye emanet
DHL eCommerce birikimi ve liderliği altında gerçekleştireceği stratejik yatırımlarla güçlenmeye, ülkemize ve sektörümüze değer katmaya devam eden MNG Kargo; yeni dönemde iletişim çalışmalarını, sektörün köklü şirketi MESE Halkla İlişkiler ve İletişim Danışmanlığı ile yürütecek.
SCC İletişim’e yeni marka
Gedik Holding, iletişim faaliyetlerini SCC İletişim ile yürütme kararı aldı. 18 yıllık sektörel deneyimiyle tanınan ajans, Gedik Holding’in vizyonunu destekleyerek; iletişim stratejilerini geliştirme ve hayata geçirme görevini üstlenecek.