Cif, yüzey temizliğinde yepyeni bir çağ başlatıyor
Değişen yaşam temposunda insanların hızlı ve pratik temizlik ihtiyacı giderek artıyor. İşte bu ihtiyacı gören Cif, Türkiye’nin en hızlı ve güçlü yağ sökücü spreyi* Cif Ultra Anında Etki’yi tüketicilerin beğenisine sundu… Özel olarak geliştirilen formülüyle ev içinde ve dışındaki yüzeylerde anında ve 2 kat daha etkili** performans gösteren yeni ürünüyle Cif tüketicilerin hızlı ve pratik temizlik beklentisine çözüm üretiyor. Cif, Formula 1 pistinde geçen, kadın ve erkek kitleyi kapsayan alışılmadık bir reklam kurgusuyla da ezberleri bozuyor. Cif’in ezber bozan yeni ürününü Cif Marka Müdürü Nedim Can Serintürk ile konuştuk.
Cif’in 1985’ten bu yana tüketicilerin hayatında önemli yere sahip olduğunu söylüyor. Cif Marka Müdürü Nedim Can Serintürk, “Temizliğin ‘Ciflemek’ tabiriyle anlatıldığı büyük bir marka gücümüz var. Cif’in yıllardır devam eden bu başarısında tüketicilerin zamanla değişen ihtiyaçlarını iyi anlayarak imza attığı inovasyonlar yatıyor. Çünkü değişen yaşam koşullarında tüketicilerin temizlik beklentileri, temizliği yapma biçimleri, hatta ürün kullanma şekli bile değişiyor. Her şeyin böyle hızlı değiştiği bir süreçte; sektöre öncülük eden bir temizlik markası olarak; bizim için de dönüşüm kaçınılmaz. Son yıllardaki çalışmalarımız da bu dönüşümün bir sonucu” diyor.
Yeni ürün ile temizlikte bir ilki gerçekleştiriyoruz
“Türkiye’deki marka yolculuğumuz Cif Krem serisiyle başladı” diyerek sözlerine devam eden Serintürk, Cif Krem’in en zorlu lekelerde bile üstün performansıyla çok sevildiğine dikkat çekiyor. Serintürk, “Ancak zaman içerisinde, yaşam koşullarının giderek zorlaşmasıyla temizlik süreleri de azaldı. Pratik ve etkili temizlik ihtiyacı öncelikli oldu. Biz de tüketicilerin bu ihtiyacına inovatif ürünlerle yanıt verdik. İlk etapta, Cif Krem gücünü sprey formatına taşıyan Cif Krem Sprey’i piyasaya sunduk. Mevcut Cif Krem serisinin de formülünü yenileyerek kolay durulama ve hızlı temizlik avantajı sağladık. Cif Konsantre serisiyle de Cif’in sevilen ürünlerini (Cif Power & Shine ve Cif Krem Sprey) aynı içerikte konsantre formatında sunarak ekonomik, sürdürülebilir ve gezegen dostu temizlik deneyimi sunduk. Bu dönüşümün son etabında ise kategoride çığır açan bir yenilikle tüketicilerimizin karşısına çıkıyoruz. Yeni ürünümüz Cif Ultra Anında Etki ile yüzey temizliğinde bir ilke imza atıyoruz” diyor.
Cif Ultra Anında Etki’nin özel teknolojiyle geliştirilen Türkiye’nin en hızlı ve güçlü yağ sökücü spreyi* olduğunu ifade eden Serintürk, “İçerdiği aktifler ve express yağ çözücülerle iki kat** daha hızlı ve güçlü performans gösteriyor. Ürünün öne çıkan diğer özelliği ise; genellikle mutfak ve banyoyla sınırlandırılan temizliği ev dışına da taşıması. Hem ev içinde hem de ev dışında birçok farklı yüzeyde anında etki gösteriyor” diyerek ürünün başarısına dikkat çekiyor.
Yepyeni bir Cif dünyası
“Dönüşüm için ezberleri bozmak şart” diyen Serintürk sözlerini şöyle noktalıyor: “Biz de kategori kodlarının dışına çıkarak; marka yüzümüzü günümüz gerçekliğine uygun, erkek hedef kitleye de seslenir biçimde değiştirdik. Cif dünyasını mutfak veya banyonun dışına Formula 1 pistine taşıyoruz. Formula 1 pistinde başlayıp farklı yaş ve cinsiyetlere hitap eden temizlik anlarıyla yepyeni bir Cif dünyası yaratıyoruz. Yeni reklam filmiyle hıza, performansa ve güce de dikkat çekiyoruz. Aynı zamanda, ürünün birçok farklı yüzeyde kullanılabileceği mesajını veriyoruz. İlerleyen süreçte de değişen temizlik ihtiyaçlarını doğru analiz ederek, insanların yaşamlarını kolaylaştıran formatlar ve teknolojiler geliştirmeye devam edeceğiz. Bir yandan da amaç odaklı projelerimizle toplumsal hayata katkı sağlamayı sürdüreceğiz.”
*Bağımsız kuruluşun yaptığı performans testine göre.
** Cif Ultra Hız&Güç Yağ Çözücü spreye kıyasla.”