Rent Go kusursuz deneyimle güven veriyor!
“Güvenilir ve şeffaf olmak, marka ve müşteri arasındaki köprünün en temel unsuru” diyor Rent Go Genel Müdürü Köksal Öztürk ve güvenilir marka olma stratejilerini de kurumsal hizmet süreçlerinde sundukları sorunsuz kiralama deneyimiyle özetliyor. Peki, araç kiralama sektöründe güven nasıl bir noktada konumlanıyor? Rent Go güven bariyerini nasıl aşıyor ve sektöründe farklılaşıyor? Tüm bu soruların yanıtlarını Köksal Öztürk’ten dinledik…
Pek çok araştırma tüketicilerin markalara karşı güven bağlarının zayıfladığını gösteriyor. Sizce bu güven bariyerinin temelinde neler yer alıyor?
Tüketiciler, markaları insana özgü değerlerle nitelendirilebilir. Bu noktada güven bariyerinin temelinde samimiyet ve tutarlılığın yattığına inanıyorum. Markaların hizmet kalitesinde tutarlı davranmaması ya da süreçlerin şeffaf olmaması, olumsuz bir intiba yaratabilir. Tüketicinin yaşadığı sorun karşısında muhatap bulamaması ya da yanıltıcı bilgiler edinmesi marka güvenini zedeler.
Rent Go olarak, kurum kültürümüzle her alanda standartlarımızı korumaya önem veriyoruz. Kurduğumuz samimi ve şeffaf iletişim, çözüm odaklı desteğimiz, toplumsal değerleri ön planda tutan yaklaşımımızla müşterilerimizin güvenini daima en üst seviyede tutmak için çabalıyoruz.
Sizin için güvenilir marka olmak neden önemli?
Güvenilir ve şeffaf olmak, marka ve müşteri arasındaki köprünün en temel unsurudur. Bu durum marka itibarını artırırken müşteri sadakatini de aynı oranda besler.
Öte yandan müşteri memnuniyeti yüksek markalar, yeni müşteri kazanmakta da avantajlı konumdadır. Olumlu referanslar ve geri dönüşler, kalıcı başarı ve istikrarlı büyümenin en önemli unsurlarından biridir.
Güven yaratan marka olma stratejinizin ardında hangi içgörüler ve aksiyonlar yer alıyor?
Otomotiv ve özellikle araç kiralama sektörünü ele aldığımızda güven kavramı kritik öneme sahip. Rent Go olarak müşterilerimizle kurduğumuz samimi ilişkilerin yanında, kurumsal hizmet süreçlerimizle de sorunsuz kiralama deneyimi sunuyoruz. Filomuz, 1 yaş ortalamasına sahip, sektördeki en genç ve geniş marka/model araçlardan oluşuyor. İhtiyaçlar özelinde kiralama seçeneklerimiz, şeffaf sözleşme süreçlerimiz ve uzman personel desteğimiz neticesinde müşterimizin her daim yanında olmaya gayret ediyoruz.
Tüketicilerden “güvenilirlik” geri bildirimlerinizi nasıl alıyorsunuz? Aldığınız geri bildirimler doğrultusunda hayata geçirdiğiniz projeleriniz var mı?
Bağımsız ve tarafsız araştırma kuruluşlarının gerçekleştirdiği tüketici anketleri ve aldığımız ödüller, yüzde 100’e yakın müşteri memnuniyet oranımızı kanıtlıyor.
Yalnızca kiralama sürecinde değil sonrasında da müşterilerimizin ihtiyaçlarına kulak verip talepleri doğrultusunda hizmetlerimizi sürekli olarak geliştiriyoruz. Bu yaklaşım sayesinde, müşteri deneyimini her geçen gün iyileştirerek kalıcı bir memnuniyet sağlamaya odaklanıyoruz.
Marka krizleri tüketici nezdinde güven duygusunu en çok zedeleyen unsurların başında geliyor. Sizce markalar bu süreci nasıl yönetmeli?
Krizin en başından itibaren doğru yönetilmesi, güvenin yeniden inşa edilmesine de olanak sağlar. Hızlı tepki, şeffaflık ve çözüm odaklı yaklaşımlarla markanın itibarı en az hasarla tamir edilebilir. Doğru yönetildiği takdirde, krizler markalar için olumsuz bir durum olmaktan çıkıp markaya gelişme fırsatı dahi sunabilir.
Sektörünüz için “güvenilir marka” olmak nasıl bir ayrıştırıcı? Siz bu anlamda hangi noktalarda fark yarattığınızı düşünüyorsunuz?
Rent Go olarak kurumsal gücümüzü sıcak ve samimi iletişimle harmanladığımızı söyleyebiliriz. Bu sayede yüzde 100’e yakın müşteri memnuniyeti sağlamayı başardık.
Tunalar Şirketler Topluluğu’nun yüzde yüz yerli sermayeli araç kiralama markası olarak ülke genelinde yayılmış 66 kurumsal ofisimizle müşterilerimize gerçek anlamda bir yol arkadaşı olarak hizmet sunmaya devam ediyoruz. Müşterilerimizi yakından tanımak ve ihtiyaçlarını doğru bir şekilde anlamak, yarattığımız farkın en önemli unsuru.