Facebook Z kuşağına uygun tasarıma geçiyor | Son 24 saatin gündemi
Sosyal medya platformu Facebook, sayfa tasarımında yenilik yapacağını duyurdu. Z kuşağını platformda daha fazla tutmayı amaçlayan yeni tasarım, yerel bilgiler, videolar ve grupları çok daha fazla öne çıkaracak. Yeni “Yerel” sekmesi, “Pazar yeri” ve “Etkinlikler” gibi yerel gelişmelere ilişkin sekmeleri tek bir bölümde toplayarak yakınlardaki etkinlikler, topluluklar ve satılık ürünleri görüntüleyecek. Ayrıca gruplar, kullanıcıların yapay zekaya soru sormasına olanak tanıyan özellikler kazanırken “Keşfet” sekmesi, kullanıcıların ilgi alanlarına göre kişiselleştirilmiş içerik önerileri sunacak ve platformda geçirilen süreyi artırmayı amaçlayacak. “Video” sekmesi ise kısa, uzun ve canlı videoların izlenebilmesini sağlayan tam ekran bir video oynatıcısına dönüşecek.
“TOGG’un satılması gündemimizde yok”
Türkiye’nin Otomobili Girişim Grubu’nun (TOGG) Yönetim Kurulu Başkanlığı’na seçilen Tosyalı Holding Yönetim Kurulu Başkanı Fuat Tosyalı, TOGG’un Çinlilere satılacağına ilişkin iddiaların gerçeği yansıtmadığını belirtti. Tosyalı, “Togg’un Çinlilere ya da farklı gruplara satılması gündemimizde yok. Aksine Togg, yeni yönetimle birlikte çok daha büyüyecek” dedi. Ekonomim’e konuşan Tosyalı, “Türkiye’nin en çok satılan elektrikli otomobili. Sadece eylül ayında 2.200 araç sattık” dedi. Togg, bu yılın ilk dokuz ayında 17 bin 49 araç sattı. Tosyalı, Togg’un gelecek yıl yeni modellerin üretimine başlayacağını, bu sayede büyümesini hızlandıracağını söyledi.
XCO Deneyim Tasarımı ve Yönetimi Zirvesi 10’uncu yılında “Pazarlama Tüneli”nden geçecek!
Deneyim ve deneyim tasarımı son yıllarda pazarlama evreninin dilinden düşmüyor olsa da geleceğe bakma vizyonuyla Marketing Türkiye tam 10 sene öncesinde XCO Deneyim Tasarımı ve Yönetimi Zirvesi’ni hayata geçirmiş sektör profesyonellerini bir araya getirmişti. Marketing Türkiye ve Deloitte iş birliğinde tasarlanan ve Türkiye’de deneyim tasarımını odağına alan ilk ve en kapsamlı etkinlik olan XCO Deneyim Tasarımı ve Yönetimi Zirvesi 10’uncu yılında yine yarını görme vizyonuyla gerçekleşecek.
Heinz, içindeki “Joker”i ortaya çıkarıyor
Heinz, Joker 2’nin gösterime girmesi şerefine, yüzüne ketçaptan bir gülümseme yerleştiriyor. GUT New York imzası taşıyan Heinz Smiles kampanyası, Heinz severlerin kaotik neşesine dokunuyor ve hayranlarının ketçaptan palyaço ağzı yaptıkları anları gösteriyor. “It Ha-Ha-Has to Be Heinz” sloganıyla hayata geçirilen kampanya, küresel It Has to Be Heinz platformunun bir parçası… GUT kampanyayı, “En sevdiğimiz anti-kahramanların çoğu gibi, Heinz Ketçap hayranları da biraz dağınık olma konusunda özür dilemiyor” yorumuyla paylaştı.
Bundle AI Samsung Galaxy Z Serisi kullanıcılarının deneyimlerini buluşturdu!
Bundle AI, 29 bin Samsung Galaxy Z Serisi kullanıcısının yorumunu Türkçeye çevirdi ve binlerce soruyu yanıtladı. Türkiye’nin ilk yapay zeka destekli reklam modeli Bundle AI, dünyadaki tüm Samsung Galaxy Z Serisi kullanıcılarının deneyimlerini bir araya getirdi. Samsung’un yenilikçi özellikleri ve şık tasarımlarıyla dikkat çeken yeni serisi Galaxy Z, sevilen haber uygulaması Bundle’ın yapay zeka destekli reklam modeli Bundle AI ile bir araya gelerek, Galaxy Z kullanıcılarının yorumlarını tek bir sayfada, anlık çeviri özelliğiyle keşfedecekleri benzersiz bir deneyim ortaya çıkardı.