Clear Women’dan nem dolu bir seri: Hyaluron Nem Terapisi
Clear Women, nemini kaybetmiş saçlara nem ve dolgunluk vadeden yeni serisi Hyaluron Nem Terapisi’ni marka elçisi Dilan Çiçek Deniz’in yer aldığı reklam filmiyle tanıttı. Peki, yeni inovasyonu Hyaluron Nem Terapisi hangi içgörülerle tasarlandı? Saç bakımında değişen tüketici beklentileri neler? Marka yeni ürünü için nasıl bir iletişim stratejisi benimsiyor? Yanıtlar Clear Marka Müdürü Mert Orduoğlu’dan geliyor…
Clear Women Hyaluron Nem Terapisi hangi içgörülerle tasarlandı? Serinin saç üzerinde nasıl bir etkisi var?
Clear Women’ın yepyeni inovasyonu Hyaluron Nem Terapisi, saç derisinde kuruluk ve nem kaybı yaşayan tüketicilerimizin sorunlarına çözüm sunmak için tasarlandı. Clear olarak yıllardır dünyanın bir numaralı erkek şampuanıyız*. Clear’ın eşsiz teknolojilerini ve arkasındaki saç bakım uzmanlığını sadece erkeklerle değil, tüm tüketicilerimizle buluşturmak istiyoruz. Saç bakımında, saçlar kadar saç derisinin de önemini biliyoruz. Araştırmalarımızın sonucunda ise saç derisinin nem dengesini korumanın saçların dolgun görünümünü desteklediği saptadık. Bu içgörülerle, cilt bakımında popüler olan ve nem desteği sağlayan hyaluronik asiti saç bakımına taşıyarak özel bir inovasyon geliştirdik. Clear Women Hyaluron Nem Terapisi, hyaluronik asit ve seramid içeren formülü ile kuru saç derisine nemi hapsediyor ve 48 saat boyunca koruma sağlıyor. Seri, şampuan ve duş sonrası saç derisine uygulanan serum ile birlikte 2 adımlı bir bakım rutininden oluşuyor. Bu bakım rutini, saç ve saç derisini nemlendirirken, saçlara dolgun bir görünüm kazandırıyor. Kısacası, Clear Women olarak yeni serimizle, kuru saç derisine ihtiyaç duyduğu nemi hapsederek saç bakımında yeni bir dönemin kapılarını aralıyoruz.
Dilan Çiçek Deniz ile geçtiğimiz yıl başlayan iş birliğiniz şimdi Clear Women Hyaluron Nem Terapisi serisiyle devam ediyor. Marka ve Dilan Çiçek Deniz arasında nasıl bir uyum oluştu?
Clear olarak, Dilan Çiçek Deniz ile iki yıldır süregelen harika bir iş birliğimiz var. Dilan, yaydığı güzel enerjisi ve başarılarının yanı sıra saçlarıyla da her zaman ön planda olan bir kadın. Geçtiğimiz yıl Scalpceuticals serimizin yüzü olan Dilan Çiçek Deniz, bu yıl Hyaluron Nem Terapisi serimizde bizlere eşlik etti. Değişen ve gelişen saç bakım rutinlerini Dilan’la paylaşmayı çok seviyoruz.
Saç bakımında değişen tüketici beklentileri neler?
Tüketicilerimizin saç bakımındaki beklentileri hızla değişiyor. Biz de Clear olarak, bu değişimi yakından takip ediyoruz. Tüketicilerin saçlarının dolgun ve güçlü görünümün yanı sıra nemini kaybetmemiş saçlara sahip olmak istediklerini saptadık. Kullandıkları ürünlerin hem pratik uygulanmasını hem de kalıcı çözümler sunmasını bekliyorlar. Clear Women markamızla, Clear’ın eşsiz teknolojileri sayesinde bu beklentiler doğrultusunda ürün portföyümüzü geliştirdik ve yine saç derisine de odaklanan, güçlü nemlendirme ve dolgunlaştırma özellikleriyle ön plana çıkan ürünler geliştirdik.
Clear Women olarak, gelişen ve yenilenen portföyümüzle kadınların saçlarını özgüvenle göstermesi için çalışmalarımıza devam edeceğiz.
Clear Women Hyaluron Nem Terapisi için göz kamaştırıcı bir lansmana imza attınız. Lansman gecesi nasıl geçti?
Yeni serimiz Clear Women Hyaluron Nem Terapisi için su ve nemi öne çıkardığımız bir lansman kurguladık. Marka elçimiz Dilan Çiçek Deniz ev sahipliğinde gerçekleşen gecede; sanat, moda ve basın dünyasından seçkin davetlilerimizi ağırladık. Davetlilerimiz, şampuan ve serumdan oluşan serimizin hyaluronik asit ve seramid içeren formülasyonunu ve saç bakımına etkilerini keşfederek geceye başladı. Konuklarımızla birlikte Tuz Gölü’nde çektiğimiz reklam filmini izledik. Seçkin davetlilerimizin özenle hazırladığımız reklam filmimize verdiği olumlu dönüşler bizi çok mutlu etti. Yaz Yüceil ve Murat Boyner’in müzikleri eşliğinde konuklarımız keyifli bir akşam geçirdi. Bizimle birlikte bu heyecanı paylaşan herkese çok teşekkür ediyor ve Clear Women ile birlikte kutlayacağımız nice başarıları paylaşmayı diliyorum.
* Temmuz 2022 – Haziran 2023 Nielsen perakende endeksine göre raporlanan hacimsel satış verileri baz alınmıştır.