Hazine ve Maliye Bakanlığı’ndan yeni düzenleme: 7 bin TL ve üzeri alışverişlerde nakit yasak | Son 24 saatin gündemi
Hazine ve Maliye Bakanlığı, 7 bin TL ve üzeri alışverişlerde ödeme yönteminin yalnızca banka veya kredi kartı ile yapılmasını zorunlu hale getiren bir tebliği Resmi Gazete’de yayımladı.
Yeni düzenleme, mükellef olmayan kişiler için de büyük meblağlı işlemlerin yalnızca finansal kurumlar üzerinden yapılmasını öngörüyor. Bu değişiklikle birlikte, “Nakit ödeme yaparım, kredi kartı kullanmam” diyenler de artık işlemlerini ya banka üzerinden ya da kredi kartıyla gerçekleştirmek zorunda kalacak. Tebliğe aykırı hareket eden, yani nakit ödeme yapan veya nakit kabul eden taraflar, her iki durumda da ayrı ayrı ceza ile karşılaşacak.
Oyuna katılın: Türkiye’de gamer dünyası araştırması
Oyun endüstrisi hem küresel çapta hem de Türkiye pazarında hızla büyümeye devam ederken, oyuncu kitlesinin artan talepleri de markalar için yeni fırsatlar sunuyor. Bu dinamik sektörde başarılı bir iletişim stratejisi oluşturmak için, oyuncuları derinlemesine anlamak artık kritik bir gereklilik. Marketing Türkiye için VeriNays tarafından gerçekleştirilen 2024 Gamer Dünyası Araştırması, oyuncuların oyun alışkanlıklarından yeme-içme tercihlerine kadar geniş bir veri yelpazesi sunarak bu alandaki sorulara yanıt arıyor. Gelin, araştırmanın verileri doğrultusunda Türkiye’deki oyuncu kitlesini, trendleri ve beklentileri birlikte keşfedelim…
Araştırmanın öne çıkan verilerini incelemek için TIKLAYIN!
Nereden çıktı bu Dubai Çikolatası?
Bir sabah uyanıyorsunuz ve sosyal medyada herkesin konuştuğu tek bir şey var: Dubai çikolatası!
Peki, nerden çıktı bu Dubai çikolatası? Bir anda nasıl global bir fenomene dönüştü? Dubai çikolatası çılgınlığını başlatan kişi Sarah Hamouda adında bir kadın girişimci. Hamilelik döneminde aşerdiği çikolatayı hiçbir yerde bulamayınca, “Kendi çikolatamı, kendim yaparım” diye düşünür ve ortaya da Dubai Çikolatası çıkar. Ardından da aşerdiği çikolatayı ambalajlayıp “Fix Dessert Chocolatier” markası altında satmaya başlar.
Hikayenin tamamını okumak için TIKLAYIN!
Steven Bartlett’in ilham veren kitabı “Bir CEO’nun Günlüğü” şimdi Türkiye’de!
Steven Bartlett’in dünya genelinde satış rekorları kıran ve 41 dile çevrilen kitabı Bir CEO’nun Günlüğü, Boyner Yayınları aracılığıyla Türk okurlarla buluşuyor. İş dünyasında yenilikçi yaklaşımlarıyla tanınan Bartlett, kitapta iş ve kişisel yaşamda bakış açısını değiştirecek 33 yasa sunarak modern liderlik anlayışına yeni bir soluk getiriyor.
Haftanın marka-ajans iş birlikleri
Flying Tiger’ın dijital ajansı BIG’n BOLD Creative oldu
Flying Tiger Copenhagen Türkiye, dijital çalışmaları ve sosyal medya yönetimi için açtığı konkurda BIG’n BOLD Creative ile ilerlemeye karar verdi. BIG’n BOLD Creative yeni dönemde Karaca Grup çatısı altında bulunan Flying Tiger Copenhagen Türkiye’nin sosyal medya yönetimini ve dijital iletişimini gerçekleştirecek.
Brandworks portföyüne yeni bir marka daha ekledi
Teknoloji ve Danışmanlık şirketler grubu Mplus, iletişim faaliyetlerini Brandworks İletişim Danışmanlığı’na emanet etti. Brandworks markaya; geleneksel ve dijital medya süreçlerinin yürütülmesinin yanı sıra kurumsal iletişim, sürdürülebilir itibar yönetimi, stratejik danışmanlık gibi alanlarda hizmet verecek.