Erkek moda markası KİP, yeni dijital reklam kampanyasıyla sezonu halayla karşılıyor! “Halayın Gelsin” kampanyasıyla KİP mağazalarına halay çekerek girenlere özel fırsatlar sunan KİP, yeni sezon pantolon, triko ve gömlek alışverişlerinde 3 al 2 öde kampanyası sunuyor.
KİP, sonbahar-kış sezonu enerjik ve eğlenceli bir kampanya ile karşılıyor. Yeni kampanyası “Halayın Gelsin” ile halay gibi coşkulu bir dansla modayı bir araya getiren KİP, erkeklere yeni sezonda da keyifli bir alışveriş deneyimi sunuyor.
“KİP’ten halayına indirim”
Kampanyanın dijital reklam filminde KİP, mağazalarına halay çekerek girenlere özel indirimler ve fırsatlar sunarken esprili sloganı ile dikkat çekiyor. “Kip’ten halayına indirim! Şimdi siz de Kip mağazalarına halay çekerek girin, size özel fırsatları değerlendirin.” Kampanya, markanın dinamik ve yenilikçi yüzünü yansıtarak, alışverişi keyifli bir deneyime dönüştürüyor.
Kampanya dahilinde KİP mağazalarını ziyaret edenler, pantolon, triko ve gömlek alışverişlerinde alışverişlerinde 3 al 2 öde fırsatını yakalıyor. Ayrıca, halaya katılmayanların bu fırsatlardan faydalanabileceği de esprili bir dille vurgulanıyor. “Halayda yokum diyenler, siz de gelin!” diyerek herkese eğlenceli bir çağrıda bulunuluyor.
Künye
- Reklamveren: KİP
- Reklamveren Temsilcileri: Aslı Pirpiri, Bahar Solmaz
- Reklam Ajansı: Muhabbet
- Marka Ekibi: Aslı Pirpiri, Burak Kocemer, Bahar Solmaz, Melis Uzunoğlu
- Prodüksiyon Şirketi: Production İstanbul
- Yönetmen: Hikmet Güler
- Görüntü Yönetmeni: Egemen Öktem
- Prodüktör: Kemal Can Akçe
- Müzik: Jingle Jackson
- Medya Satınalma: Digital House
- PR Ajansı: Goodworks