Elon Musk’tan Trump destekçilerine her gün 1 milyon dolar! | Son 24 saatin gündemi
Elon Musk, ABD seçimleri öncesinde kritik eyaletlerdeki Cumhuriyetçi seçmenleri oy kullanmaya teşvik etmek amacıyla bir kampanya başlattı.
Musk, Donald Trump’ı destekleyen America PAC grubunun dilekçesini imzalayan kişiler arasından her gün birine 1 milyon dolar verme sözü verdi.
Kampanyanın ilk çekini de Pensilvanya’da düzenlediği bir mitingde John Dreher’e takdim etti. Musk, 5 Kasım’a kadar her gün bu şekilde 1 milyon dolar dağıtmayı planlıyor, bu da toplamda 17 milyon dolara denk geliyor. Pensilvanya gibi kritik eyaletlerde Cumhuriyetçi seçmenlerin sandığa gitmesini sağlamayı hedefleyen Musk’ın bu önerisi, ABD seçim sisteminin farklılığı nedeniyle tartışmalara yol açtı.
“Aşçılar” nasıl “şef” oldu?
Rakamlar hayli iddialı… Türkiye’de gastronomi ve mutfak sanatları bölümlerinin son beş yılda neredeyse 10 kat artış gösterdiği konuşuluyor. Bu ilginin bir sonucu olaraksa şeflerin etki gücü günbegün artıyor. Öyle ki kimi bölgelerde şeflerin ünü siyasi figürleri çoktan geride bırakmış durumda. Peki, dünün “aşçılığı” bugünün cool “şefliğine” nasıl evrildi? Bu ilginin gerisinde neler var? Gastronomi sektörünün yeni trendleri neler? Dahası “mutfaktan” usta isimler bu dönüşümü nasıl değerlendiriyor?
Aşçılar nasıl şef oldu dosyasını okumak için TIKLAYIN!
Ömer Barbaros Yiş: “İyi lider egosunu arkada bırakır!”
İş dünyasında başarının sırrı yalnızca kârlılık ya da büyüme değil, aynı zamanda insan odaklı bir yönetim anlayışını benimsemekten geçiyor. LC Waikiki E-Ticaret Genel Müdürü ve Yönetim Kurulu Üyesi Ömer Barbaros Yiş de bu düşüncenin en büyük savunucularından… Bu alandaki birikimlerini “İlk İşimiz İnsan Olmak” kitabında toplayan Yiş, tüm gelirini kız çocuklarının eğitimi ile Şehit ve Gaziler Derneği’ne bağışladığı kitabının satır aralarında “insan olmayı unutmadan” nasıl başarılı bir lider ve yönetici olunabileceğini anlatıyor… Kitabı ve elbette gerisindeki iç görüleri konuşmak için bir araya geldiğimiz deneyimli lider: “İnsan odaklı yaklaşımla iş yerlerinin huzurlu ve mutlu yerler olabileceğine yürekten inanıyorum” diyor…
LC Waikiki E-Ticaret Genel Müdürü ve Yönetim Kurulu Üyesi Ömer Barbaros Yiş ile gerçekleştirdiğimiz söyleşinin tamamını okumak için TIKLAYIN!
Avni Dilber: “Reklamlara yeni düzenlemeler yolda”
Reklamlar, tüketiciyi bilgilendirmenin ötesinde, onların karar verme süreçlerini etkileyen güçlü bir araç. Ancak bu gücün kötüye kullanılmaması adına Ticaret Bakanlığı hem geleneksel hem de dijital mecralarda sıkı denetimler uyguluyor. Reklamlarda tüketicinin yanıltılmaması, sağlık beyanlarının suistimal edilmemesi ve dijital platformlarda manipülatif tasarımların önlenmesi gibi kritik unsurlara dikkat çeken Ticaret Bakanlığı Tüketicinin Korunması ve Piyasa Gözetimi Genel Müdürü Avni Dilber, kendisiyle yaptığımız söyleşide 2024 yılında uygulamaya girecek yeni düzenlemeler hakkında da hayli kritik bilgiler veriyor… Dilber 2025 için planlanan yeni düzenlemelere de işaret ediyor…
Avni Dilber ile gerçekleştirdiğimiz söyleşinin tamamını incelemek için TIKLAYIN!
Gamer’ların kalbini fetheden markalar
Marketing Türkiye için VeriNays tarafından gerçekleştirilen 2024 Gamer Dünyası Araştırmasının ilk bölümünde gamer’lar için oyun algısından dönüşen alışkanlıklarına dek kapsamlı bir analiz yer alıyordu. Şimdi ise sırada “gamer’ların kalbini fetheden markalar” var! Oyun içeriklerini nereden izliyorlar? Hangi yayıncılar zirvede? Bilgisayardan oyuncu ekipmanlarına dek hangi markalar önde, sektörde kimler için fırsat var? Hepsi ve daha fazlasının yanıtları araştırmanın ikinci bölümünden geliyor…
Araştırmanın öne çıkan verilerini incelemek için TIKLAYIN!