Türkiye’nin en büyük deneyim tasarımı zirvesi XCO’24 için kayıtlar devam ediyor…
XCO Deneyim Tasarımı ve Yönetim Zirvesinde küresel yapay zeka evreni üzerinden konuşulan veriye dayalı bilimsel pazarlama uygulamalarıyla hizalanacağız.
Hizalanacağız derken geride olduğumuz için değil, kavram ve anlamda eşitlenmek için…
İçinde deneyim vaadi olmayan pazarlama kampanyalarının başarılı olma ihtimalinin düşük olduğunu artık hepimiz biliyoruz. Deneyimin yakıtı ise veri. Verinin odağa alındığı yeni yaklaşımı bu yılki temamız olarak belirledik. İçinde bulunduğumuz çağı “Bilimsel Pazarlama Çağı” olarak adlandırdık.
XCO’24’de sunum yapan markaların sizlere ilginç sürprizleri olacak. Açıklamayalım, zira adı üstünde “sürpriz!”
MG International Fragrance Company’nin geleneksel “Kendi kokumuzu keşfettiğimiz atölyesi” ile MADO’nun “Lezzetin Ötesinde” workshop’u sınırlı sayıda katılımcıyı ağırlayacak.
Zirvede, bu özel deneyim alanları için kayıt olmayı unutmayınız!
XCO zirvesi süresince de “Bilimsel Pazarlama”nın başarılı örneklerini öncü şirketlerin vizyoner yöneticilerinden dinleyeceğiz.
Ancak katılım için BURADAKİ LİNKTEN kaydınızı yaptırmayı unutmayın.
Gelişmeleri kaçırmamak için marketingturkiye.com ve LinkedIn, Instagram, Facebook ve Twitter sosyal medya hesaplarımızdan XCO’24’ü takip edebilirsiniz.
11 Kasım’da Wyndham Grand İstanbul Levent’e bekleniyorsunuz ancak katılım sayımız planlananın üstüne çıktığında kayıtların kapanacağını da şimdiden söyleyelim.
“Pazarlama Tüneli”nin 5 ana başlığında 18 alt kırılım, XCO Deneyim Tasarımı ve Yönetimi Zirvesinde bize yol gösterecek:
- Farkındalık (Awareness)
- İlgi (Interest)
- Arzu (Desire)
- Hareket (Action)
- Sadakat ve Marka Elçiliği (Loyalty and Advocacy)
Mükemmel müşteri deneyimi tasarlanırken elbette süreçler silolar halinde dizilmiyor, disiplinler arası geçişli tasarlanıyor. Zirve boyunca aktaracağımız uygulamalar da geçişli olarak sunulacak.