Tarım ve Orman Bakanlığı ifşalara devam ediyor! | Son 24 saatin gündemi
Tarım ve Orman Bakanlığı, gıdada sahteciliği önlemek amacıyla ifşa listesini güncellemeye devam ediyor. Son testlerde et, kaşar peyniri ve zeytinyağında ciddi usulsüzlükler tespit edildi. Kırmızı etlerde tek tırnaklı ve piliç etleri bulunurken, kaşar peynirinin yağ oranı düşük çıktı.
Taklit ve tağşiş yapılan ürünler arasında et, zeytinyağı, bal, lahmacun ve kebap gibi gıdalar yer alıyor. Vatandaşların sağlıklı gıdaya erişimi için şüpheli ürünlerden kaçınmaları ve ALO 174 aracılığıyla ihbarda bulunmaları gerektiği vurgulanıyor.
Medya ve reklam yatırımlarının 6 aylık karnesi açıklandı!
Türkiye’de Tahmini Medya ve Reklam Yatırımları Raporu’na göre 2024 yılının ilk 6 ayında toplam medya ve reklam yatırımları bir önceki yılın aynı dönemine göre yüzde 148,6 artarak 111,78 milyar TL’ye ulaştı. Medya yatırımlarında en büyük payı geçen yıllarda olduğu gibi bu yıl da yüzde 71,2 ile dijital medya alırken tüm mecralarda büyüme yaşandı. Oransal olarak en fazla büyüyen mecralar ise sırasıyla dijital, radyo, açıkhava ve televizyon oldu.
Raporun öne çıkan verilerini incelemek için TIKLAYIN!
ICCO Global Summit 2024 tüm dünyadan iletişim profesyonellerini İstanbul’da buluşturdu
Dünyanın çeşitli ülkelerinden iletişim profesyonellerini her yıl bir araya getiren ICCO Global Summit bu yıl 9-10 Ekim 2024 tarihlerinde İletişim Danışmanlığı Şirketleri Derneği (İDA)’nın ev sahipliğinde ve Faselis sponsorluğunda Fairmont Quasar İstanbul’da düzenlendi.
Zirvenin öne çıkan başlıklarını incelemek için TIKLAYIN!
Tüketicilerin yüzde 76’sı “kişiselleştirilmiş marka” tercih ediyor
RTB House verilerine göre EMEA bölgesinde, Derin Öğrenme teknolojisi perakende sektöründe geçtiğimiz yılın aynı dönemine kıyasla yüzde 66 oranında dönüşüm artışı sağladığını ortaya koyuyor
Yaklaşan indirim ve alışveriş sezonu, perakendeciler için hem büyük fırsatlar hem de zorlu rekabet anlamına geliyor. Bu dönemde öne çıkmak ve satışları artırmak isteyen markalar, Derin Öğrenme tabanlı retargeting teknolojisine yöneliyor. EMEA bölgesinde RTB House verilerine göre, bu teknolojinin perakende sektöründe geçtiğimiz yılın aynı dönemine kıyasla yüzde 66 oranında dönüşüm artışı sağladığını ortaya koyuyor.
Aktif Bank 25’inci yılında 20 milyon insana dokunuyor!
25’inci yaşını kutlayan Aktif Bank’ın Genel Müdürü Ayşegül Adaca Oğan, basın mensuplarıyla bir araya gelerek değerlendirmelerde bulundu. Oğan, geride bıraktıkları çeyrek asrı “25 yıllık yolculuğumuzun ışığında bugün 20 milyon insanın yaşamına dokunan büyük bir ekosistem olmanın mutluluğunu yaşıyoruz. 25 yıldır tüm projelerimizde insanları dinliyor, projelerimizde sosyal etki yaratacak, toplumun ihtiyaç duyduğu alanlara yöneliyoruz. İKSV başta olmak üzere tüm iş birliklerimiz bu anlayışla hayata geçiyor” sözleriyle özetledi…
Ayşegül Adaca Oğan’ın açıklamalarının tamamını incelemek için TIKLAYIN!