Alphabet, yılın üçüncü çeyreğini yapay zeka farkıyla kârlı kapattı! | Son 24 saatin gündemi
Google’ın ana şirketi Alphabet, Temmuz-Eylül dönemine ait mali sonuçlarını açıkladı. Şirketin, yılın üçüncü çeyreğinde elde ettiği gelir, geçen yılın aynı dönemine göre yüzde 15 artış göstererek 88,3 milyar dolara ulaştı. Geçtiğimiz yılın üçüncü çeyreğinde bu rakam 76,7 milyar dolardı.
Alphabet’in net karı da aynı dönemde geçen yıla kıyasla yüzde 34 artışla 26,3 milyar dolara yükseldi. Geçen yıl bu rakam 19,7 milyar dolardı. Hisse başına kar ise 1,55 dolardan 2,12 dolara çıktı.
Şirketin gelir ve karı, piyasa tahminlerini geride bıraktı. Alphabet’in CEO’su Sundar Pichai, şirketin genel performansının “olağanüstü” olduğunu belirterek, arama motorundaki yeni yapay zeka özelliklerine dikkat çekti. Ayrıca, YouTube’un toplam reklam ve abonelik gelirlerinin son dört çeyrekte ilk kez 50 milyar doları aştığını vurguladı ve üçüncü çeyrekte güçlü bir gelir büyümesi sağladıklarını kaydetti.
Cumhuriyetin 101’inci yılını coşkuyla kutlayan markalar…
Ulu Önderin “Efendiler yarın Cumhuriyet’i ilan edeceğiz” sözünün üzerinden tam 101 yıl geçti! Cumhuriyet’in 101’inci yılını kutluyor olmanın gururu herkesi sarmışken markalar da bu gururu ve coşkuyu iletişim çalışmalarına taşıdı. İşte o kampanyaları sizin sizin için derledik…
Cumhuriyetin 101’inci yılını coşkuyla kutlayan iletişim çalışmalarını incelemek için TIKLAYIN!
“Artık Türkiye’de her bin kişiden 30’u vegan”
Türkiye’de son yıllarda, özellikle pandemi dönemi ve sonrasında temiz içerikli beslenme konusunda farkındalığın arttığı gözlemleniyor. Araştırmalar da vejetaryen/vegan ya da organik beslenmeye yönelen tüketicilerin sayısında önemli bir artış olduğunu doğruluyor. Peki, pazarda öne çıkan trendler neler? Rakamlar tüketici alışkanlıklarına ilişkin neler söylüyor? Dahası vegan pazarın yarınında neler var? Soruların yanıtları Humm Organic’in Genel Müdürü Şirin Işık’tan geliyor…
Haberin tamamını okumak için TIKLAYIN!
“Kereviz Çanta” 4 bin 955 dolara satışta!
Moschino’nun yeni ve sıra dışı aksesuarı, avangart moda dünyasında yeni bir çığır açıyor: Sedano Bag! Suni deriden üretilen bu ilginç çanta, taze bir kereviz sapını andıran tasarımıyla dikkat çekerken fiyatıyla da pek çok kişiyi hayrete düşürüyor…
Canlı yeşil rengi ve gerçekçi detaylarıyla Sedano (İtalyanca: Kereviz) Bag, gizli bir manyetik tokayla birleşerek hem eğlenceli hem de işlevsel bir parça sunuyor. Moda markasının 2024 Sonbahar/Kış koleksiyonunun bir parçası olan çanta, sezonun podyumlarına gerçek bir “yeşil” dokunuş katıyor.
Venom, “Son Dans” filmini tanıtmak için absürt TikTok trendine katıldı!
Sony, “Venom: The Last Dance” filminin son kampanyasında; Venom’un kaotik enerjisini absürt bir TikTok trendiyle birleştirerek dikkat çeken bir viral çalışmaya imza attı.
İlk videoda, bir boğa hızla bir adama saldırıyor ve onu havaya fırlatıyor. Tam o sırada video, Tom Hardy’nin canlandırdığı Venom’un filmin afişine çarpmasıyla kesiliyor. Şaşırtan video, öngörülemez “simbiyot”un tarzına tam anlamıyla uyuyor.