“Sadık marka yaratmanın sırrı” XCO sahnesinde konuşulacak!
Marketing Türkiye ve Deloitte iş birliğinde tasarlanan, Türkiye’de deneyim tasarımına odaklanan ilk ve en kapsamlı etkinlik XCO Deneyim Tasarımı ve Yönetimi Zirvesi, 10. yılında sektör profesyonellerini “Age of Scientific Marketing” ana temasıyla bir araya getirecek. 11 Kasım’da Wyndham Grand İstanbul Levent’te gerçekleştirilecek zirve global trendleri deneyimin usta isimlerinin yorumlarıyla sahnesine taşıyacak. Zirvenin son ana başlığı ise “Sadakat ve Marka Elçiliği” olacak.
36 konuşmacının sahne alacağı zirve “Pazarlama Tüneli”nin de aşamalarını temsil eden 5 ana bölümden oluşacak:
- Farkındalık (Awareness),
- İlgi (Interest),
- Arzu (Desire).
- Hareket (Action)
- Sadakat ve Marka Elçiliği (Loyalty and Advocacy)
11 Kasım’da Wyndham Grand İstanbul Levent’te gerçekleşecek zirve için yerinizi ayırmayı unutmayın!
Tüketicinin vazgeçilmezleri arasına girmek giderek zorlaşıyor. Peki, o çok iddialı pazarlama teknolojileri hayatımızı nasıl kolaylaştıracak?
Müşteri geri bildiriminin önemi ve üründen satışa dönen yorumlar
Geri bildirimler her zaman önemliydi ama şimdilerde sondan başa değerlendirildiğinde yeni üründen bir sürecin iyileştirilmesi ne kadar her aşamada yol açıcı oluyor.
Doğru geri bildirimler hatta şikayetler daha da önemlidir. Doğru kaynaktan edinilerek analiz edilmeleri yeni deneyimlerin tasarlanması açısından kaynak oluşturur.
Sadakat programları
Eşitler arasında denklik varsa tüketici tercihinde kendisine sunulan sadakat programına bakar.
Dış müşteriler kadar iç müşterilerin sadakati de iş sonuçları açısından bir o kadar değerlidir. Sadık çalışan şirketlerin sadık müşterileri vardır.
Çoğunlukla göz elde edilen çalışan deneyimi gelecekte şirketlerin rekabet gücünü belirleyecek.
Her bir ayrıntısı dikkatlice dizayn edilmiş bir sadakat programı ROI açısından fark yaratacaktır.
“Sadakat ve Marka Elçiliği” başlığı altında kim ne anlatacak?
“Söyleneni Anlamak”
Ayça Furth-Stellantis CCO
“Değişen Bankacılık Hizmetleri; Kesintisiz Hizmet, Sınırsız Deneyim“
Yasemin Koç-Yapı Kredi Müşteri Deneyimi Direktörü
“Turkcell’le Çalışıyor”
Pelin Güzeloğlu-Turkcell Customer Experience Management Director