Marketing Türkiye C Level Club üyeleri “Voice2Be” ile sınırları aştı…
C Level Club üyeleri bu kez Marketing Türkiye ve Karnaval Medya Grubu ev sahipliğinde dijital ses dünyasının yeni pazarlama modeli “Voice 2B”yi keşfetti.
Ürettiği premium içerikleri 2012 yılından beri özel buluşmalarla C Suite sektör profesyonelleriyle paylaşan Marketing Türkiye C Level Club üyeleri buluşmalarına hız kesmeden devam ediyor. C Level Club üyeleri bu kez de Marketing Türkiye ve Karnaval Medya Grubu iş birliğinde “Voice2Be: Sese yeni yaklaşım, yeni felsefe” buluşmasında bir araya geldi.
4 Kasım’da Kanyon’daki Jolly Joker’de bir araya gelen C’ler, Karnaval Medya Grubu CEO’su Burak Can’dan, “Voice 2B” ile Türkiye’deki ve küresel dijital ses pazarındaki yatırımların detaylarını dinledi.
Etkinlikte konuşan Burak Can, Türkiye’nin yüzde 215,1 büyüme oranıyla dünya dijital ses pazarında en hızlı büyüyen ülke olduğuna dikkat çekti. Can, bu büyümenin teknoloji ve medya yatırımlarını kaçınılmaz kıldığını belirterek, “Voice2Be” olarak tanımladığımız yeni pazarlama modeliyle Türkiye’nin küresel dijital ses dünyasındaki rekabet gücünü artırmayı hedefliyoruz. Marka dünyasında sesin gücünü kullanarak, dinleyicilerimizi ve markalarımızı dijital sesin enerjisiyle bir araya getiriyoruz. ‘Voice2Be’ kavramıyla ses pazarlamasında lider olmayı hedefliyor ve markaların seslerini dijital dünyada daha geniş kitlelere duyurmayı amaçlıyoruz” dedi.
“Karnaval Medya Grubu’nun ses dünyasına kazandırdığı “Voice2Be” kavramı, hem B2C hem de B2B iletişiminde devrim yaratıyor” diyen Can, “Voice2Be ile markaların sesini temsil ederek ses pazarlamasında lider olmayı, dijital ses denilince ilk akla gelen platform olmayı hedefliyoruz. Markaları, hedef kitlelerine dijital ses üzerinden ulaştırırken daha da geniş kitlelerle buluşturacağız” diyerek markaların gözünden dijital ses pazarının fotoğrafını çekti.
Müziğin gücüyle etkileşim yaratma vizyonu
Dinleyicilerine gerçek zamanlı içerik sunan DJ küratörlüğü hizmeti ve yapay zeka destekli müzik önerileri ile Karnaval Medya Grubu, dinleyicileri sesin bir parçası olarak akışa dahil ediyor. Can, “Dinleyicilerimize ‘Capcanlı bir dünyaya, hayatın içinde her an müziğin parçası olun’ diyerek sesleniyoruz. ‘Canlı Kal’ mottosuyla müziğin enerjisiyle hayata bağlanan bir topluluk yaratıyoruz” dedi.
C Level Club katılımcıları
- Günseli Özen – Marketing Türkiye Genel Yayın Yönetmeni
- Arda Kılıç – Unilever Head of Media
- Derya Açar Ergüç – SALT İletişim ve Yönetim Direktörü
- Ferruh Altun – Marketing Türkiye Haber Müdürü
- Gülnur Kadriye Uluğ – Muratbey Gıda CMO
- Gülten Ramazanoğlu – GRU Consulting Founder/President
- Levent Özen – Rota Yayınları Genel Müdürü
- Merve Puhaloğlu Eraslanoğlu – TVekstra CEO
- Orjin İbar – Kimberly Clark CMO
- Özlem Zülal – Bupa Türkiye CMO
- Seher Poyrazoğlu Yavuz – Shell Avrupa, Türkiye ve Afrika’dan Sorumlu Yakıt Tedarik Zinciri Genel Müdürü
- Şirin Işık – Humm Organic General Manager
- Derya Açar Ergüç – SALT İletişim ve Yönetim Direktörü
- Gülsün Mersin- Marka Danışmanı
- Murat Atay – Tvekstra Co-Founder
- Eda Elif Özbek – BtcTurk Pazarlama Direktörü
- Ege Pekkıran – Group SEB General Manager
- Nazlı Yılmaz – Beko Brand Management Senior Specialist
- Emre Türken – Content Marketing Manager
- Banu Yolcu – MediaMarkt Head of Marketing Communications & Media
- Sena Parlakuras – İBB Kültür AŞ Corporate Communications Specialist
- Ertan Ece- BtcTurk Marka Uzmanı
- İrem Aydın – English Home Marketing Manager
- Nejat Çiftçi – HD Holding CMO
- Bahar Arslangiray – L’Oréal şirketinde Media & Digital Upskilling Manager
- Necati Çelek – Eczacıbaşı VitrA Karo Digital Marketing Executive
- Turusan Çiner – IDEART Ajans Başkanı
- Ece Yar – Bermuda Agency Kurucusu
- Seval Baran – Jumbo Customer Relations and CRM Manager