Knorr, restaurant yemeklerini kendi mutfağında hızlı ve pratik bir şekilde hazırlamak isteyenler için çıkardığı Knorr Yemek Kitleri’ni eğlenceli reklam filmleri ve açıkhava kampanyası ile tanıtıyor. İstanbul’un farklı noktalarına düşen Knorr Yemek Kitleri “Akıllara Kit Diye Düşen” lezzetler için herkesi tadım noktalarına davet ediyor.
Doyurucu ve lezzetli yemekler hazırlamayı kolaylaştıran ürünler sunan Knorr, yeni ürünlerini tanıttığı keyifli bir kampanyaya imza atıyor. Korean Fried Chicken, Lasagna Roll ve İsveç Köfte gibi sevilen restoran yemeklerini evde pratik bir şekilde hazırlama olanağı sunan Knorr Yemek Kitleri, alışılmışın dışında eğlenceli bir iletişim diliyle anlatılıyor.
Knorr, İstanbul’un farklı noktalarında ilgi çekici bir aktivasyonu hayata geçiriyor. Kanyon AVM, Caddebostan ve Galataport’ta belli noktalara “düşen” Knorr Yemek Kitleri, damak zevkine düşkün ziyaretçileri yeni lezzetleri tatmaya davet ediyor. Kampanyanın reklam filminde ise, Knorr Yemek Kitleri’nin beklenmedik anlarda akla düşebilecek lezzetlere ulaşmanın kolay ve pratik yolu vurgulanarak “Kit diye aklına düşer, anında pişer” mesajı veriliyor.
Üç kopya olarak dijitalde ve TV’de yayına giren reklam filmleri, MullenLowe İstanbul imzası taşıyor. Çekimleri iki gün süren filmlerin yönetmen koltuğunda Hokus Film’den Ferit Katipoğlu oturuyor.
Knorr, açıkhava kampanyası ile 29-30 Kasım’da Kanyon’da İsveç Köfte, 7-8 Aralık’ta Caddebostan’da Korean Fried Chicken, 14-15 Aralık’ta ise Galataport’ta Lasagna Roll tadımları için herkesi stantlara bekliyor.
“Kit diye düştüğü anda…”
Knorr Marka Müdürü ve Unilever Türkiye Gıda Kategorisi Pazarlama Lideri Melisa Kısacık Efeoğlu, şunları söyledi:
“Knorr olarak değişen beklentilere ve farklı ihtiyaçlara yönelik ürünler sunmayı önceliklendiren bir markayız. Knorr Yemek Kitleri’nin de tam bu noktada değişen hayatın yeni gerekliliklerine cevap veren ürünler olacağına inanıyoruz. Korean Fried Chicken, Lasagna Roll ve İsveç Köfte gibi yemekler, restoranlarda yemeyi sevdiğimiz lezzetler. Yemek kitlerimizle insanlara bu lezzetleri pratik bir şekilde ‘Akıllara Kit Diye Düştükleri’ anda hazırlama seçeneği sunuyoruz. Kampanyamızda da eğlenceli bir dil benimsedik. Açıkhava çalışmamızla, İstanbullular’a farklı noktalarda akıllara aniden düşen lezzetlerimizi tattıracağız.”
İsveç Köfte
Korean Fried Chicken
Lasagna Roll
Kampanya künyesi
- Reklamveren: Unilever Knorr
- Reklamveren Yetkilisi: Mine Mavi, Melisa Kısacık Efeoğlu, Dilek Duygun, Lidya Öztürk
- Reklam Ajansı: MullenLowe Istanbul
- Yönetici Yaratıcı Yönetmen: O. Nadir Aydın
- Kreatif Grup Lideri: Köksal Karabulut, Erdinç Erdoğan
- Kreatif Ekip: Aytaç Tam, Kaan Kap
- Stratejik Planlama: Yusuf Muslubaş, Buse Göksu
- Müşteri İlişkileri: Ceyda Coşkun Ayanoğlu, Merve Günay Goldenberg, Tais Berberyan, Sena Akgün, Esra Yıldız Erdem
- Ajans Prodüktörleri: Hülya Toptaş, Yunus Utku Arda
- Yapım Şirketi: Hokus Film
- Yapımcı: Levent Köstepen, Eyüp Kırbaş
- Yönetmen: Ferit Katipoğlu
- Görüntü Yönetmeni: Ersin Gök
- Post Produksiyon: İmaj Online
- Müzik: 3K1A Müzik
- Medya Planlama: PHD Türkiye Pr Ajansı: Sobraz İletişim