Sofralar artık yapay zeka destekli MAYA ile kuruluyor
Migros Sanal Market’in yapay zeka destekli platformu MAYA, datadan aldığı güçle alışverişi hiper kişiselleştirilmiş bir deneyime dönüştürüyor. Kullanıcılara; sofrada kaç kişi var, kaç kalori, besin değerleri, porsiyon maliyeti ve haftalık menü alternatiflerine kadar detaylı cevap veren MAYA, ihtiyaç duyulan ürünleri gerekli olan miktarlarda sepete ekleyerek tek dokunuşla kapıya teslim ettiriyor. Bütçe dostu vegan, vejetaryen, glutensiz ve organik seçenekler de sunan MAYA, yemek tariflerinden ev bakımına, çocuk gelişiminden kişisel bakıma kadar geniş bir yelpazede çözüm önerileriyle hayatı kolaylaştırıyor.
Online gıda perakendesinin lideri* Migros Sanal Market’in, yapay zeka destekli platformu MAYA alışverişi hiper kişiselleştirerek boyut atlatıyor. MAYA, sadece bir alışveriş asistanı değil, sağlıklı, sürdürülebilirlik odaklı ve kaliteli bir yaşam için yapay zeka ile güçlendirilmiş yaşam rehberi olarak sektörde fark yaratıyor. MAYA, Migros One platformu içerisinde yer alan Migros Sanal Market uygulamasında tüm kullanıcılara açıldı.
MAYA, kullanıcıların algoritmalarından beslenerek yaşamın tüm alanlarında kişiselleştirilmiş önerileri yapay zeka desteğiyle sunuyor. Kullanıcıların tüketim alışkanlıklarına ya da yaşam tarzlarına dayalı tarifleri ve hayatlarını kolaylaştıracak ipuçlarını kullanıcılar ile buluşturuyor. Bebek ve çocuk gelişimi videolarından, sağlıklı yaşam, hamilelik ve ebeveynliğe dair bilgilere, ev bakımından makyaj ve cilt bakım tüyolarına kadar zengin içerikler sunan platform, önerileri ile bağlantılı ürünlere kolayca sipariş verme imkânı sağlıyor. Uygulama içi deneyiminde organik bir şekilde kullanıcıların karşısına çıkan MAYA, ihtiyaçlara uygun, ilham verici çözümler sunuyor.
Öğün planlayıcısı ile gıda israfının önüne geçiyor
Öğün planlayıcı özelliği sayesinde sofrada kaç kişi olduğu, yemeklerin kalori ve besin değerleri, porsiyon maliyeti ve haftalık menü planlamasına da yer veren MAYA, seçilen menülere göre ihtiyaç duyulan ürünleri, gerekli miktarlarda sepete ekliyor. Böylece planlı bir alışveriş deneyimi yaratarak gıda israfını önlemeye katkı sağlıyor. Bütçe dostu vegan, vejetaryen, glutensiz ve organik seçenekler de sunan MAYA, kullanıcılara alteratif öneriler yaratarak tariflerdeki malzemeleri tek tıkla sepete ekliyorve kapıya teslim ettiriyor.
Sağlıklı yaşam ve sürdürülebilirlik odaklı olan akıllı yaşam asistanı MAYA, alışverişin ötesinde bir yaşam rehberi olarak fark yaratıyor.
Kampanya künyesi:
- Reklamveren: Migros One, Migros Sanal Market
- Reklamveren Temsilcisi: Süreyya Bayraktaroğlu, Gizem Polat, Nida Taştüner
- Ürün Geliştirme & Strateji Partner: Decentra
- Executive Partner: Murat Derman
- Strateji Partner: Yuda Sağman
- Yaratıcı Partner: Decentra X Kompakt
- Kreatif Partner: Erşan Develier, Burcu Günister
- İçerik Geliştirme Partner: Decentra X TVN
- Prodüksiyon Partner: Lighthouse
- Proje Yönetimi Partner: Sergen Kesici
*IPSOS Pazar Araştırması – E-ticaret – FMCG planlı teslimat