E.C.A.’nın Facebook başarısı!
E.C.A. hedef kitle ile arasındaki bağı güçlendirmek amacıyla full hizmet dijital ajans United People ile birlikte sosyal medyaya etkili bir giriş yaptı. www.facebook.com/ecailekesfet adresinden insanları gizemli bir yolculuğa çıkaran E.C.A. markası 1 aydan kısa bir sürede 34.000 kişilik bir topluluk yaratmayı başardı. E.C.A., ilk olarak tüm dünyada kültürel ve tarihi miraslar arasında yer alan Titanic’in 100. yılını sahiplenmeye karar verdi. Bu süreçte yürütülen kampanyada hedef kitleyi sürecin bir parçası yaparak markanın merkezde yer aldığı ve faaliyetlerinin de keşfedileceği bir deneyim yaratıldı. Odağında Oscar ödüllü yönetmen James Cameron’a ait “Titanic: James Cameron ile Son Söz” ve ünlü tarihçi Tim Maltin’e ait “Titanic: Dosya Kapandı” belgesellerinin yer aldığı, Kuzey Atlantik denizinin derinliklerinde 100. yılını dolduran ve 3.784 metre derinlikte bulunan muhteşem Titanic batığını keşfetmek amacıyla kurgulanan Bütünleşik İletişim Kampanyasında dijital medya uygulamaları önemli bir kaldıraç olarak rol oynadı. Kampanyanın sonunda facebookta gerçekleşen “Titanic Keşfi” aplikasyonu ile kazanan talihli National Geographic kaşifleriyle birlikte Titanic Batığı’na eşsiz bir dalış keyfi yaşayacak. Öncelikle markaya ait olan topluluğun oluşması amacıyla Titanic Keşfi aplikasyonuna katılım sağlandı. Hedef kitleyi keşfetmeye motive etmek için “E.C.A. İle Keşfet” Facebook sayfasındaki tab üzerinden oynanabilen heyecanlı bir “Keşif Oyunu” kurgulandı. Kullanıcılar oyunda başarıya ulaşmak için Titanic batığına engellere çarpmadan en kısa sürede ulaşmaya ve enerjilerini en iyi şekilde kullanmaya çalıştılar. Facebook’ta paylaşılan puanlar sayesinde oyunun kısa sürede geniş kitlelere yayılması sağlandı.
Güncel Haberler