Salomon, ikonik spor ayakkabı serisi Sportstyle ile şehrin sokaklarını adımlamaya devam ediyor.
Doğa sporlarının fenomen markası Salomon, dünya genelinde çok beğenilen sneaker serisi Sportstyle’ı Türkiye sınırlarına taşıdı. Konfor, performans ve estetiği birleştirerek bir tasarım harikası ortaya koyan Sportstyle, lansmanının yapıldığı 2024 başından itibaren kendi tarzını ortaya koyan kadın ve erkeklerin favorisi olmaya devam ediyor.
Salomon yeni reklam çalışmasını 3D Billboard & CGI teknolojisi entegre ederek hazırladı. Kampanya Salomon stilinin şehre taşındığını göstermek amacıyla yaratıcı bir kampanya ile kurgulandı.
Kampanyada 3D billboard entegrasyonu ile Salomon stilinin şehre geldiğini Nişantaşı, Akmerkez ve Boyner Cadde ekranlarında izlerken; Salomon XT-6’ların ekranlardan sokaklara taştığını ve şehrin ruhuna karıştığını görüyoruz.
3D Billboard & CGI teknolojisi kullanılarak kurgulanan yeni Salomon ürünlerini “mixed reality” bir dünyada görüyoruz. Kampanyanın kreatif, uygulama ve influencer yönetim süreçlerini MCG (Modular Creative Generation) üstleniyor.
Reklam Künyesi:
Reklamveren: Salomon
Pazarlama Müdürü: Ebru Çil
Markalar Direktoru: Orçun Kutluad
Pazarlama Kıdemli Uzmanı: Gürkan Okul
Kreatif & CGI Uygulama Ajansı: MCG
Influencer Ajansı: MCG