Cem Yılmaz’dan “kırık lamba” olayına son nokta: “Bu konuyu olgunlukla kapattım”
Cem Yılmaz, geçtiğimiz günlerde Beymen’den sipariş ettiği 43 bin TL değerindeki Bakara Collection lambasının kırık gelmesi üzerine sosyal medyada yaşadığı süreci paylaşmıştı. Yılmaz, ürünün kırık geldiğini, iade için başvuru yaptığını ancak uzun süre çözüm alamadığını dile getirmiş, markaya yönelik eleştirilerde bulunmuştu.
Olayın büyümesi ve sosyal medyada geniş yankı uyandırmasının ardından Cem Yılmaz, kırık lamba paylaşımını kaldırdı ve yeni bir açıklama yaptı. Sürecin uzamasından dolayı üzgün olduğunu belirten Yılmaz, yeni paylaşımında şu ifadeleri kullandı:
“Dünkü lamba işi biraz evet uzadı…Bir sürü insan da üzüldü.. İş bir emekçinin canını yakma noktasına gelmeden bu konuyu olgunlukla kapatıyorum…Bu işlerde çünkü final sana yakışmadı abiye gelir adım gibi eminim. Kırık lamba tek derdimiz olsun. Samimiyetle beni arayan yetkililerin yüzü suyu hürmetine postu kaldırdım. iki konu önemli ; memlekette hem “sen benim kim olduğumu biliyor musun” tavrından şikayet ederiz ama final “a valla bilmiyorduk e siz bildiğimiz Cem Yılmaz mıydınız” a gelir iş… Ne yani lamba alırken ben Cem Yılmaz’ım kardaş ona göre ha mı diyelim….Allaha şükür ben o kadar delirmedim 30 yıldır.. Tekrar üzülen herkesten bu sefer ben özür dilerim. Özellikle Bakara Collection’dan Ahmet bey hatrına postu kaldırdım … Beymen kardeş sen ise ehlen ve sehlen. Beni Netflix’te falan görürsün artık.. Bay.”
Sonuç olarak Cem Yılmaz’ın gönderisi ortadan kalkmış olsa da, satış sonrası iletişimin ve müşteri deneyiminin ne derece önemli olduğuna ilişkin önemli bir ders geride kaldı.