Beypiliç tepki çeken görüntülere ilişkin açıklama yaptı | Son 24 saatin gündemi
Bolu Kartalkaya Kayak Merkezi’nde, 238 kişinin kaldığı bir otelde çıkan yangında 78 kişi yaşamını yitirdi. Cenazeler, Bolu Abant İzzet Baysal Eğitim ve Araştırma Hastanesi morguna götürüldü. Ancak morg kapasitesinin dolması nedeniyle, Beypiliç firmasına ait soğuk hava depolu bir tır kullanılmıştı.
Tır üzerindeki kızarmış tavuk görseli, sosyal medyada tepki toplarken, Beypiliç olayla ilgili bir açıklama yaparak durum hakkında bilgi verdi.
Beypiliç’in açıklaması şu şekilde:
“Değerli Vatandaşlarımız, Bolu Kartalkaya’da yaşanan ve hepimizi derinden sarsan elim olayda hayatını kaybeden vatandaşlarımızın acısıyla doluyuz.
Elim olay sonrası resmi kurumlardan gelen talep üzerine: soğuk hava sistemine sahip araçlarımızı toplumsal dayanışma anlayışımızla olay yerine gönderdik. Bu gibi olaylarda bilindiği gibi zamanla yarışılması ve hızlı aksiyon alınması oldukça önemlidir. Önceliğimiz hızlı destek sağlamak olduğu için ilk etapta araç üzeri giydirmeler ile zaman kaybedilmemiştir fakat devamında yola çıkan ekip arkadaşlarımız, olay yerine ulaşan araçlarımızın üzerinde yer alan logoları kapatmışlardır. Ancak basın mensuplarının, araçlarımızın üstü kapatılmadan önce çekilmiş fotoğrafları servis etmeleri duyarlı vatandaşlarımızı ve sadece yardım amacı ile orada bulunan kurumumuzu derinden üzmüştür. Markamızın, toplumumuzu yaralayan bu tür acılı olaylardan reklam amaçlı yararlanması asla söz konusu olamaz.
Hayatını kaybeden vatandaşlarımıza Allah’tan rahmet, ailelerine ve yakınlarına başsağlığı, yaralı vatandaşlarımıza acil şifalar diliyoruz.”
Ünlü YouTuber Mr Beast, TikTok’u satın almak için harekete geçti!
TikTok’un ABD’deki operasyonlarının ilerleyen günlerde nasıl seyredeceği henüz bilinmezken, ünlü YouTuber MrBeast platformu satın almak için harekete geçti. TikTok’u satın almak için resmi bir teklifte bulunduğunu açıklayan MrBeast’in açıklaması, TikTok’un ABD’de yaşadığı sorunların hemen ardından geldi. Ünlü YouTuber, ByteDance’e TikTok’un satışını önererek, bazı milyarderlerle görüşmeler gerçekleştirdi.
MrBeast yüklediği videoda TikTok’a bir teklif yapmak için resmen adım attığını açıkladı. MrBeast’in tam olarak ne teklif ettiği, teklifi kamuoyuna açıklamadığı için belirsiz. MrBeast, kesin bir rakam vermek yerine, teklifini “çılgın” olarak değerlendirdi ve sonunda yeni CEO olabileceğini söyledi.
Dünyanın en değerli markaları belli oldu: Zirve yine Apple’ın
Uluslararası marka değerlendirme kuruluşu Brand Finance tarafından hazırlanan “Global500-Dünyanın En Değerli 500 Markası 2025” çalışmasında 574,5 milyar dolar marka değeriyle Apple yine birinci geldi.
Apple’ı sırasıyla yaklaşık 461,1 milyar dolarla Microsoft, 413 milyar dolarla Google takip etti. Microsoft’un marka değeri 2024’te 340,4 milyar dolar, Google’ın 333,4 milyar dolar seviyesindeydi.
Listede ABD’li e-ticaret şirketi Amazon yaklaşık 356,4 milyar dolarla dördüncü, ABD’li perakende şirketi Walmart 137,2 milyar dolarla beşinci oldu. Güney Koreli Samsung 110,6 milyar dolarla altıncı, Çinli Tiktok 105,8 milyar dolarla yedinci, ABD’li Facebook 91,5 milyar dolarla sekizinci, ABD’li NVIDIA 87,9 milyar dolarla dokuzuncu, Çinli State Grid 85,6 milyar dolarla onuncu sırada yer aldı.
Global 500 listesindeki şirketlerin 190’ını ABD’li firmalar oluştururken, 55’i Çin, 36’sı Japonya, 35’i Fransa, 27’si Almanya, 17’si İngiltere menşeli olarak listede yer aldı. Sıralamada Türk markaları ilk 500’e giremedi.
“Yılın İnovatif Ürünleri” araştırmasında başvuruların bitmesine son 3 gün!
İnovasyon gücüyle fark yaratarak tüketicilerin kalbinde özel bir yer edinen markaları gözler önüne seren ve bu yıl 8’incisi düzenlenen “Yılın İnovatif Ürünleri” araştırmasının saha süreci başlıyor… Beyaz eşyadan gıdaya kadar 13 farklı kategoride yılın trendlerine ışık tutan ve gönüllere taht kuran ürünlerin öne çıkacağı araştırma için son başvuru tarihi 26 Ocak Pazar…
Bu yıl 8’inci kez düzenlenecek olan “Yılın İnovatif Ürünleri” araştırması için Marketing Türkiye ve YouGov Türkiye kolları sıvadı. Marketing Türkiye için YouGov Türkiye tarafından yürütülen araştırma, 2024’te inovasyonla dikkat çeken marka ve ürünlerini ortaya koyacak.
Haberin detaylarını incelemek için TIKLAYIN!
Heyecan dorukta! “Yılın İtibarlıları”nı belirleyen The One Awards için geri sayım başladı…
Marketing Türkiye ve Akademetre Research and Strategic Planning iş birliğiyle düzenlenen The ONE Awards Bütünleşik Pazarlama Ödülleri’ne sayılı günler kaldı…
Marketing Türkiye ve pazar araştırmaları şirketi AKADEMETRE iş birliğinde düzenlenen ve markaların yıl içindeki çalışmalarından yola çıkarak elde ettikleri itibar artışını ölçümleyen “The ONE Awards Bütünleşik Pazarlama Ödülleri” için heyecan dorukta… 3 Şubat’ta Divan Kuruçeşme’de gerçekleşecek ödül töreninde yıl içinde itibarını en çok artıran marka ve paydaşları ödüllerine kavuşacak.
Pazarlama ve iletişim dünyasının en prestijli ödüllerinden biri olan The ONE Awards, bu yıl 11. kez halk jürisinin oylarıyla “Yılın İtibarlıları”nı ödüllendirecek. Kazanan markalar görkemli bir törenle ödüllerini alırken, bu başarıda katkısı olan reklam, medya planlama, dijital ve halkla ilişkiler ajansları da sahnedeki yerini alacak.