Büyük gün yaklaşıyor! Halk oylamasıyla seçilen “Yılın İtibarlıları” ödüllerine kavuşacak…
Marketing Türkiye ve Akademetre Research and Strategic Planning iş birliğiyle düzenlenen The ONE Awards Bütünleşik Pazarlama Ödülleri için geri sayım başladı. Pazarlama ve iletişim dünyasının en prestijli ödüllerinden biri olan The One Awards, bu yıl 11. kez “Yılın İtibarlıları”nı ödüllendirecek. 3 Şubat’ta Divan Kuruçeşme’de gerçekleştirilecek görkemli törende, yıl içinde itibarını en çok artıran markalar ve bu başarıya katkı sağlayan reklam, medya planlama, dijital ve halkla ilişkiler ajansları ödüllerine kavuşacak.
The ONE Awards, markaların itibar artışını ölçümleyen ve halk jürisinin oylarıyla belirlenen tek ödül organizasyonu olma özelliğini taşıyor. Bu yıl da 12 ilde bin 200 kişiyle yüz yüze görüşmeler gerçekleştirilerek, 70’ten fazla kategoride itibarını en çok artıran markalar belirlendi. Araştırma, “Genel Başarı” ve “Yıl Performansı” olmak üzere iki aşamadan oluşuyor. Markalar, bilinirlik, güven, farklılık, tavsiye edilme, sosyal sorumluluk faaliyetlerine destek ve iletişim çalışmalarının beğenilmesi gibi dokuz ana kriter üzerinden değerlendirildi.
AKADEMETRE Research & Strategic Planning Yönetim Kurulu Başkanı Halil İbrahim Zeytin, “The ONE Awards, en başarılı markaları değil, belirlenen kriterlerde en fazla performans artışı gösteren markaları ödüllendiriyor” dedi.
Yılın itibar kazandıran ajansı ve büyük ödül
The ONE Awards’da sadece markalar değil, bu başarıya katkı sağlayan ajanslar da ödüllendirilecek. En fazla ödül kazanan ajans, “Yılın İtibar Kazandıran Ajansı” unvanını alacak. Ayrıca, bu yıl ödül töreninde 11’incisi gerçekleştirilen yarışmada beşinci defa The ONE Awards kazanan markalar “Büyük Ödül” ile taçlandırılacak.
The ONE Awards’a temel oluşturan “İtibar ve Marka Değer Performans Ölçümü” araştırması, Türkiye’yi temsilen İstanbul, Ankara, İzmir, Bursa, Adana, Samsun, Kayseri, Trabzon, Gaziantep, Malatya, Erzurum ve Balıkesir’de gerçekleştirildi. Araştırma, 16 alt kriter üzerinden markaların yıl içindeki performansını ölçümledi. Bu kriterler arasında marka bilinirliği, güven, farklılık, tavsiye edilme, sosyal sorumluluk faaliyetlerine destek ve iletişim çalışmalarının beğenilmesi gibi faktörler yer aldı.
The ONE Awards Bütünleşik Pazarlama Ödülleri, markaların itibar artışını ölçümleyen ve halk jürisi tarafından belirlenen kazananlarıyla, pazarlama dünyasının en prestijli etkinliklerinden biri konumunda. Bu yılki tören, hem markalar hem de ajanslar için büyük bir heyecan kaynağı olacak.
The One Awards 2023’ten…
Heyecan dorukta! “Yılın İtibarlıları”nı belirleyen The One Awards için geri sayım başladı…