Herkesi güne güzel bir başlangıca davet eden Nescafé Classic; yeni reklam filminde, “Gün bizim günümüz” diyor.
Nescafé Classic, sabahları güne daha kolay ve keyifli başlama mottosunu tüketicisiyle buluşturuyor. Yeni reklam filmiyle de “Özenle kavrulmuş Nescafé Classic çekirdeklerinin eşsiz aroması ve zengin tadı ile güne hazırız” mesajını veriyor.
Filmde Nescafé Classic’in birkaç yudumu ile güne nasıl daha kolay başlanabileceğinin altı çiziliyor. Nescafé Classic, “Gün bizim günümüz” sloganı ile kahve tutkunlarına günü kendilerine ait kılma gücü vermeyi hedefliyor.
Prodüksiyonunu Prodigious’un üstlendiği reklam filmi; Publicis Conseil imzası taşıyor.
Kampanya künyesi
- Reklamveren: NESTLÉ
- Reklam Ajansı: Publicis Conseil
- Prodüksiyon: Prodigious
- Medya Ajansı: Mindshare Turkey