NBA’de 18 yıl sonra büyük gurur: Alperen Şengün All-Star’da! | Son 24 saatin gündemi
NBA’de Houston Rockets forması giyen milli yıldızımız Alperen Şengün, NBA All-Star 2025 kadrosuna seçilerek büyük bir başarıya imza attı. Türk basketbolunda bu başarıya imza atan ilk isim Mehmet Okur olmuştu. 18 yıl sonra Alperen Şengün de aynı gururu yaşattı.
2021 NBA Draftı’nda 1. tur 16. sıradan seçilen Alperen Şengün, henüz 22 yaşında ve NBA’deki dördüncü sezonunda gösterdiği üstün performansla adını ligin en iyileri arasına yazdırdı. Şengün, bu sezon 46 maçta 19.1 sayı, 10.4 ribaunt ve 5 asist ortalamalarıyla oynuyor.
Bu yılki NBA All-Star maçı, 17 Şubat TSİ 04.00’te oynanacak. Karşılaşmada, Shaquille O’Neal, Kenny Smith ve Charles Barkley’nin seçtiği takımlar mücadele edecek.
Krispy Kreme, Sevgililer Günü’nde aşkı filizlendiriyor…
Sevgililer Günü hediyelerine tatlı bir dokunuş yapmak üzere yola çıkan Krispy Kreme, “Hearts in Bloom” koleksiyonuyla çiçekten ilham alan donutlar hazırladı. 27 Ocak – 14 Şubat 2025 tarihleri arasında satışa sunulacak koleksiyon, kalp şeklinde ve çiçeklerle süslenmiş dört özel donut çeşidinden oluşuyor.
Her biri çiçek temasını benimseyen bu lezzetler, geleneksel çiçek buketlerine lezzetli bir alternatif sunuyor. Çiçek bahçesinden ilham alan bu koleksiyon, özel tasarımlı “Hearts in Bloom” düzinesi şeklinde de sunuluyor.
Mazda, dönüşümünü yeni logosuyla taçlandırdı!
Mazda, 28 yıl sonra logosunu yenileyerek marka kimliğinde köklü bir değişime imza attı. Japon otomotiv devi, düz ve minimalist çizgilere sahip yeni logosunu tanıttı. Dijital dünyaya daha uyumlu bir kimlik oluşturma hedefiyle tasarlanan bu yeni logo, geçtiğimiz temmuz ayından beri gündemde olan dönüşüm sürecinin son aşaması oldu.
Mazda’nın simgesi haline gelen kıvrımlı “M” harfi korunurken, yeni tasarımda daha sade, gölgelendirmenin olmadığı, modern bir görünüm tercih edildi. Özellikle dijital platformlar için optimize edilen bu tasarım, net ve keskin hatlarıyla öne çıkıyor.
Haftanın marka-ajans iş birlikleri (24-30 Ocak)
ECE Türkiye’nin yeni iletişim ajansı Aristo İletişim oldu
AVM yönetimi alanında Avrupa’nın önde gelen firmalarından biri olan Alman ECE Marketplaces’in Türkiye iştiraki olan ECE Türkiye, yeni dönem iletişim çalışmaları için Aristo İletişim ile el sıkıştı. Aristo İletişim, ECE Türkiye’nin gelecek dönem stratejileri doğrultusunda iletişim süreçlerini yönetecek.
Pionr ve tüm markaları Amazon İletişim’i seçti
Fintek sektörünün oyuncularından Pionr ve markaları Tahsildar ile Norma, stratejik iletişim çalışmaları için Amazon İletişim’i seçti. Amazon İletişim müşterilerine, marka değerlerini ve kurumsal itibarlarını geliştirmeleri amacıyla stratejik iletişim alanında danışmanlık, planlama ve uygulama hizmetleri sunacak.
Softtech, Dijifabrik ile el sıkıştı
Dijifabrik, müşteri portföyüne Türkiye’nin önde gelen teknoloji şirketlerinden Softtech’i ekledi. Yeni iş birliği kapsamında Dijifabrik, Softtech’in 360° dijital iletişim çalışmalarını üstlenecek. Softtech’in marka kimliğini güçlendirmek, hedef kitlesine ulaşmasını sağlamak ve dijital dünyada etkisini artırmak için kapsamlı projeler hayata geçirilecek.
3e Danışmanlık seçimini yaptı
Lojistik ve tedarik zinciri yönetimi, proje yönetimi, veri analizi, faaliyet denetimi, ürün ve hizmet geliştirme gibi alanlarda uzmanlaşan 3e Danışmanlık, marka ve pazarlama iletişimi yönetimi için BEZE Group’la anlaştı. Tehlikeli yük taşımacılığı hizmetleri başta olmak üzere lojistik sektöründe güven sağlayan projelere imza atan 3e Danışmanlık’ın kurumsal iletişim çalışmaları BEZE Group tarafından yürütülecek.
epay, By Eve Pr ve Strateji ile anlaştı
Euronet’in bir faaliyet alanı olarak ödeme işleme ve ön ödemeli ürünler ile çözümler alanında faaliyet gösteren epay, yeni dönem iletişim çalışmaları için By Eve PR ve Strateji ile el sıkıştı. By Eve PR ve Strateji, epay’e pazarlama iletişimi, marka ve medya iletişimi, influencer marketing, etkinlik ve itibar yönetimi alanlarında destek verecek.
Ajanda PR’a yeni marka
Enerji tasarrufuna sahip çevreci teknolojik sistemlerin araştırılması, geliştirilmesi ve üretilmesi üzerine faaliyet gösteren Enerama Çevre Teknolojileri, iletişim çalışmaları için Ajanda PR ile anlaştı. Ajanda PR; markaya kurumsal iletişim, lider iletişimi, medya ilişkileri, kriz iletişimi, kurumsal sosyal sorumluluk iletişimi alanlarında hizmet verecek.
Heyecan dorukta! “Yılın İtibarlıları”nı belirleyen The One Awards için geri sayım başladı…
Marketing Türkiye ve AKADEMETRE Research and Strategic Planning iş birliğiyle düzenlenen The ONE Awards Bütünleşik Pazarlama Ödülleri’ne sayılı günler kaldı…
Marketing Türkiye ve pazar araştırmaları şirketi AKADEMETRE iş birliğinde düzenlenen ve markaların yıl içindeki çalışmalarından yola çıkarak elde ettikleri itibar artışını ölçümleyen “The ONE Awards Bütünleşik Pazarlama Ödülleri” için heyecan dorukta… 3 Şubat’ta Divan Kuruçeşme’de gerçekleşecek ödül töreninde yıl içinde itibarını en çok artıran marka ve paydaşları ödüllerine kavuşacak.
Pazarlama ve iletişim dünyasının en prestijli ödüllerinden biri olan The ONE Awards, bu yıl 11. kez halk jürisinin oylarıyla “Yılın İtibarlıları”nı ödüllendirecek. Kazanan markalar görkemli bir törenle ödüllerini alırken, bu başarıda katkısı olan reklam, medya planlama, dijital ve halkla ilişkiler ajansları da sahnedeki yerini alacak.
En fazla The ONE Awards kazanan ajans ise “Yılın İtibar Kazandıran Ajansı” unvanını elde edecek. Ayrıca, etkinliğin 11. yılında, beş kez The ONE Awards kazanan markalar “Büyük Ödül” ile taçlandırılacak.