Türkiye’de en çok abonesi olan dijital yayın platformları açıklandı | Son 24 saatin gündemi
JustWatch’un 2024’ün son çeyreğine ait verileri Türkiye’deki dijital yayın platformlarının pazar paylarını ortaya koydu. 5 milyon kullanıcının izleme alışkanlıklarını baz alan rapora göre, BluTV Türkiye pazarında lider konumda bulunuyor ve pazarın yaklaşık üçte birini elinde tutuyor. Netflix, en yakın rakibi Amazon Prime Video’ya kıyasla yüzde 9’luk bir avantaj sağlarken, MUBI ise toplam pazarın yüzde 5’ine sahip. Yılın son çeyreğinde Amazon Prime Video yüzde 1’lik bir büyüme gösterirken, BluTV ve MUBI aynı oranda gerileme yaşadı.
Yapay zekada yeni dönemin kapıları aralanıyor: “Agentic AI ile dönüşüm dalgası yaşanacak”
Yapay zeka girişimci sayısının 400’e yaklaştığı, yerel ve küresel iş birliklerinin hız kazandığı 2024 yılında, yapay zeka teknolojilerinin iş dünyası ve toplumsal yaşam üzerindeki etkisi daha belirgin hale geldi. 2025 yılında da bu etkinin devam edeceğini belirten TRAI Kurucusu Halil Aksu; üretken yapay zeka, otonom sistemler, etik ve güvenlik odaklı yapay zeka çözümlerinin yanı sıra daha az maliyetle eğitilebilen küçük dil modellerinin de öne çıkacağına dikkat çekti.
Veri çağında aşk başkadır: Sevgililer Günü’nde markalar için ipuçları…
Sevgililer Günü artık yalnızca güller ve aşk mektuplarından ibaret değil; dijital dünyanın sunduğu fırsatlarla tam anlamıyla etkileşim dolu bir deneyime dönüşüyor. Kullanıcılar, sıradan “Nasılsın?” mesajlarının ötesine geçerek daha anlamlı ve kişiselleştirilmiş iletişimler arayışında. Bu noktada, özel deneyimler sunabilen mobil uygulamalar, kullanıcıların ilgisini çekmek ve bağlılığı artırmak için büyük bir avantaja sahip. Peki yaklaşan Sevgililer Günü için uygulama trendleri bize neler söylüyor? Pazarlamacılar için ipuçları neler? Yanıtlar Adjust Orta Doğu, Türkiye ve Afrika (META) Satış Direktörü Başak Zerman‘dan geliyor…
Bülent Fidan Başkanlığındaki Marka Konseyi’nin yeni yönetimi göreve başladı
Türkiye’nin marka değerini yükseltme misyonuyla çalışan Marka Konseyi, 2025-2026 dönemi için yeni yönetim kadrosunu belirledi. Bülent Fidan’ın Başkanlığındaki yeni yönetim akademisyen, ajans ve marka temsilcisi profesyonellerden oluşuyor. Bahçeşehir Üniversitesi’nde gerçekleştirilen genel kurulda, Marka Konseyi’nin gelecek iki yıllık dönemini şekillendirecek yeni Yönetim Kurulu ve Denetleme Kurulu üyeleri seçildi. Toplantı öncesinde, Konsey’in gelecek vizyonunu belirlemek üzere Şebnem Tezcan moderatörlüğünde kapsamlı bir çalıştay düzenlendi.
Bayer Tüketici Sağlığı Türkiye Ülke Müdürü Dr. Onur Yaprak oldu
Bayer Tüketici Sağlığı Türkiye Ülke Müdürü görevini 1 Ocak 2025 tarihi itibarıyla Dr. Onur Yaprak üstlendi. Çalışma hayatına 2003 yılında P&G Türkiye’de başlayan Yaprak, P&G’de 20 yılı aşan kariyeri boyunca Türkiye, Avrupa, Asya, Orta Doğu ve Afrika bölgelerinde birçok global marka ile önemli projeler gerçekleştirdi ve liderlik pozisyonları üstlendi. Evli ve iki çocuk babası olan Dr. Onur Yaprak, marka yönetimi, pazarlama ve satış alanlarındaki uzmanlığı ve farklı pazarlarda edindiği tecrübeleri ile Bayer Tüketci Sağlığı’na liderlik edecek.