Nespresso’dan “Büyük Kahve Soygunu”
Nespresso, dünyaca ünlü yıldız George Clooney’nin global yüzü olduğu yeni reklam kampanyasının lansmanını Soho House Istanbul’da gerçekleşen bir etkinlikle kutladı.
Nespresso, George Clooney’nin başrolde olduğu, markanın eğlenceli, etkileyici ve sofistike duruşunu bir arada sunan yeni “Büyük Kahve Soygunu” reklam kampanyasının lansmanını Soho House Istanbul’da gerçekleştirdi. Nespresso kahvelerinin deneyimlendiği gece, Nespresso Türkiye Genel Müdürü Burçin Alev Ekşi’nin konuşmasıyla başladı ve Selin Geçit’in sahnesiyle devam etti.
Nespresso’nun en klasik İtalyan stilinde Espresso kahvelerinden ilhamla, yoğun kavrulmuş Arabica kahve çekirdekleri ile hazırlanan Arpeggio kahvesi, şimdi ekstra kafein ile zenginleştirilerek Arpeggio Extra’ya dönüşüyor. Yoğun kavrulmuş ve kakao notalarına sahip olan Arpeggio Extra en iyi Espresso olarak servis edilirken, yoğun bir kahve deneyimi için Ristretto ve içeriğindeki kakao notalarını daha iyi hissetmek isteyenler için yoğun aromalı bir Cappuccino veya Latte Macchiato olarak hazırlanıyor. Arpeggio lezzetini kafeinsiz olarak tüketmek isteyen kahveseverlere ise Arpeggio Decaffeinato eşlik ediyor.