Erkek moda markası KİP, Sevgililer Günü’nü yeni dijital reklam kampanyasıyla karşılıyor. Yılın en sevgi dolu gününe özel hazırladığı yeni dijital reklam kampanyası “Kalbinde kim varsa, hediyesi KİP’te var” ile KİP, kişileri günün her anında farklı aşk hikayeleriyle buluşturuyor.
Yaşamın dinamizmini modaya taşıyan KİP, 14 Şubat Sevgililer Günü’nü, yılın en sevgi dolu gününe özel hazırladığı yeni dijital reklam kampanyasıyla kutluyor. KİP, “Kalbinde kim varsa, hediyesi KİP’te var” sloganıyla, aşkını her yerde dile getirenleri mağazalarına davet ediyor.
KİP’in dijital reklam filminde, aşkın farklı yaş gruplarında ve durumlarda nasıl ifade edildiği gösteriliyor. Utangaç bir çift, unutkan bir sevgili, orta yaşlarda birbirini çok iyi tanıyan bir çiftin hikayesi ve cesur bir ilan-ı aşk gibi evrensel temalar işleniyor.
BFAM Solutions’ın imza attığı KİP’in dijital platformlar ve sosyal medyada yayımlanacak olan Sevgililer Günü kampanyası, “Kalbinde kim varsa, hediyesi KİP’te var” mesajıyla romantik, sıcak ve samimi bir hikâye anlatımı sunmayı amaçlıyor. Kampanya, izleyiciyi sıradan bir ortamda farklı aşk hikayeleriyle tanıştırırken, mizahi ve heyecan verici bir dokunuşla izleyenlerin gönlünü fethediyor.
Kampanya Künyesi
Reklamveren: KİP
Creative Prodüksiyon: BFAM Solutions
Yapımcı: Emir Eskinazi & Hüseyin Çantay
Kreatif Direktör: Resul Geniş
Yönetmen: Fırat Aydın
Yardımcı Yönetmen: Emrah Sakallıoğlu
Marka Ekibi: Aslı Pirpiri, Burak Kocemer, Bahar Solmaz, Melis Uzunoğlu
Müşteri Direktörü: Duygu Doğaner
Medya Ajansları: Digital House, People
Ajans Prodüktörleri: Yalın Şen & Aslışah Öklü
Müşteri İlişkileri: Fırat Şenay
Prodüksiyon Amiri: Barış Erol
Dop: Cengizhan Demir
Sanat Yönetmeni: Tarık Gökçay
Saç Makyaj: Elif Satı – Şule Satı
Styling: Melis Uzunoğlu
Kostüm Sorumlusu: Rukiye Şekerci
PR Ajansı: Goodworks