![Sevgililer Günü öncesi bekarlar için dev hizmet: En çok tercih edilen “Dating App”ler... Sevgililer Günü öncesi bekarlar için dev hizmet: En çok tercih edilen “Dating App”ler...](https://www.marketingturkiye.com.tr/wp-content/uploads/2025/02/ask.png)
Sevgililer Günü öncesi bekarlar için dev hizmet: En çok tercih edilen “Dating App”ler…
Milyonların sevgisini dile dökmek için dört gözle beklediği Sevgililer Günü artık sadece klasik buluşmalarla değil, dijital dünyada başlayan aşklarla da kutlanıyor. Dating App’ler üzerinden tanışan çiftler, ilişkilerini ekranlardan gerçeğe taşıyor. Buradan hareketle Gemius 2024 yılını baz alarak Sevgililer Günü’nde en çok tercih edilen uygulamaları derledi ve bu uygulamaları kullanıcı kitlesine göre analiz ederken, büyüklüğüne göre sıralayarak “Aşkın Dijital Haritası”nı çıkardı.
![Sevgililer Günü öncesi bekarlar için dev hizmet: En çok tercih edilen “Dating App”ler... Sevgililer Günü öncesi bekarlar için dev hizmet: En çok tercih edilen “Dating App”ler...](https://www.marketingturkiye.com.tr/wp-content/uploads/2025/02/image-2.jpeg)
Gemius Audience’ın 2024 yılını kapsayan verilerine göre Dating App’ler gerçek kullanıcı bazında sıralandığında ilk sırada Tinder’ı yer alıyor. 1,6 milyon ziyaretçiye ulaşan Tinder en yakın rakibine 1 milyon fark atarak erişilmesi zor bir başarı elde etmiş durumda. Tinder’ın ardından gelen Happn 559 bin ziyaretçiye dokunabilirken Pembe Panjur uygulaması da 253 bin ziyaretçiyle üçüncü sırada yer aldı.
![Sevgililer Günü öncesi bekarlar için dev hizmet: En çok tercih edilen “Dating App”ler... Sevgililer Günü öncesi bekarlar için dev hizmet: En çok tercih edilen “Dating App”ler...](https://www.marketingturkiye.com.tr/wp-content/uploads/2025/02/image.jpeg)
Dating uygulamalarının cinsiyet dağılımına bakacak olursak burada erkeklerin ezici bir ağırlığı olduğu görülüyor. Her 10 kullanıcıdan 8’ini erkekler oluşturuyor.
X-Y-Z kuşak dağılımına göre ise Y jenerasyonunun Dating App’lere daha fazla ilgi gösterdiği, X jenerasyonunun ise ilgisinin az olduğu görülüyor.
Peki, kullanıcılar hangi Dating App’te daha çok vakit geçiriyor? Burada karşımıza ilk olarak ziyaretçi sayısında da lider olan Tinder çıkıyor. Sonrasında Happn, OkCupind, Badoo ve Bumble geliyor.
![Sevgililer Günü öncesi bekarlar için dev hizmet: En çok tercih edilen “Dating App”ler... Sevgililer Günü öncesi bekarlar için dev hizmet: En çok tercih edilen “Dating App”ler...](https://www.marketingturkiye.com.tr/wp-content/uploads/2025/02/image-3.jpeg)
Sadece söz konusu Dating App’te vakit geçiren ve diğer rakip platformlarda bulunmayan kullanıcıları dikkate aldığımızda da yine Tinder önde. Tinder’ı Happn, Pembe Panjur, Bumble ve OkCupid izliyor.
![Sevgililer Günü öncesi bekarlar için dev hizmet: En çok tercih edilen “Dating App”ler... Sevgililer Günü öncesi bekarlar için dev hizmet: En çok tercih edilen “Dating App”ler...](https://www.marketingturkiye.com.tr/wp-content/uploads/2025/02/image-4.jpeg)
Erkekler Dating App’lerin arasında en çok Tinder’ı tercih ederken kadınlar ise Happn’a öncelik veriyor.
![Sevgililer Günü öncesi bekarlar için dev hizmet: En çok tercih edilen “Dating App”ler... Sevgililer Günü öncesi bekarlar için dev hizmet: En çok tercih edilen “Dating App”ler...](https://www.marketingturkiye.com.tr/wp-content/uploads/2025/02/image-1.jpeg)
Tüm yaş gruplarına göre Dating App’leri kullanan gerçek kullanıcılar dikkate alındığında, Tinder’ın açık ara birinci olduğu görülüyor.