Honda, Civic’in makyajlı versiyonu için hazırlanan reklam filmi, “Eksiği yok, seveni çok” sloganıyla Civic tutkunlarının eğlenceli hikayelerini ekranlara taşıyor.
Honda’nın en uzun ömürlü modeli olan ve dünya çapında 24 milyondan fazla satış adedine ulaşan ikonik modeli Civic’in makyajlı versiyonu için hazırlanan reklam filmi yayınlandı. “Eksiği yok, seveni çok” diyerek modelin kültürel mirasına gönderme yapılan filmde, modelin kullanıcılarıyla kurduğu duygusal bağa vurgu yapılıyor.
Reklam filminde, Honda Civic kullanıcılarının araçlarına olan sevgisi ve bu sevginin yarattığı müdahaleler esprili bir dille ekranlara taşınıyor. Civic sevenlerinin kendini tutamayarak yaptığı samimi yorumlar, aracın sürüş keyfinden teknolojik özelliklerine kadar pek çok yönüne duyulan hayranlık eğlenceli bir üslupla işleniyor.
Publicis Groupe Türkiye imzasını taşıyan reklam filminin prodüksiyonunu Shortcut üstlenirken yönetmen koltuğunda ise Özer Feyzioğlu oturuyor.
Kampanyanın Künyesi:
- Reklamveren: Honda Türkiye
- Reklamveren Temsilcileri: Taha Öztürk, Hazal Dinç, Cansu Pakiş, Aybike Aksoy, Musa Akbaş
- CCO: Volkan Dalkılıç
- Executive Business Lead: Ezgi Ataseven
- ECD: Gürkan Gürel
- Creative Group Head: Emre Gülver
- Creative Team: Şeymanur Saraç, Berk Kirçu, Murat Hazar, Onur Can Şensu
- Group Account Director: Nuran Rona
- Account Team: Şenay Hacısüleymanoğlu, Süreyya Demirbaş, Sena Evinç
- Strategy Lead: Zeynep Bortaçina
- Strategy Team: Selin Aktaş, Merve Naz Mete
- Production Lead: Arzu Köksal
- Production Team: Volkan Agar, Bengisu Doyuran
- Design Team: Aykut Anlaşmak, Murat Arslan
- Social Media Group Head: Deniz Sinay
- Social Media Team: Hale Suyabatmaz, Ceren Demir
- Project Management Team: Özlem Özsoy, Alperen Elçi
- Production Agency: Shortcut
- Director: Özer Feyzioğlu