GSStore, Galatasaray Puma 2024/2025 sezonu formalarını, İstanbul’un en ikonik lokasyonlarında devasa CGI videoları ile tanıtarak hem şehri hem de taraftarlarını büyüleyecek bir projeye imza attı. 1 Milyon Forma satış hedefleriyle birlikte vurguladıkları bu yaratıcı çalışma, #İstanbulBirSarayTekHakimiGalatasaray hashtag’i ile, İstanbul’un tarihi ve kültürel dokusunu, Galatasaray’ın gücüyle buluşturdu.
Proje, Galata Kulesi, İstanbul Boğaz Köprüsü, İstiklal Caddesi, Yerebatan Sarnıcı, Rumeli Hisarı, Kız Kulesi ve Topkapı Sarayı gibi İstanbul’un sembol olmuş yedi farklı lokasyonuna, CGI tekniğiyle devasa boyutlarda Galatasaray formaları yerleştirilerek hayata geçirildi.
Bu yaratıcı içerikler, Galatasaray – Fenerbahçe derbisi öncesinde gün gün paylaşılarak taraftarlarla buluşturuldu. Derbi atmosferi yükseldikçe, İstanbul’un her köşesinde Galatasaray formaları dalgalandı ve bu etkileyici görseller, taraftara unutulmaz bir heyecan sundu.
Derbi günü ise, CGI ile yerleştirilen dev formalar ve futbolcuların yer aldığı son içerik ile proje tamamlandı. “İstanbul Bir Saray Tek Hakimi Galatasaray” mesajı, forma ve şehrin birleşimiyle güçlendi, derbi öncesi Galatasaray’ın bu büyük zirveye olan hakimiyeti bir kez daha vurgulandı.
Bu yaratıcı proje, GSStore tarafından sadece bir sosyal medya çalışması olmanın ötesine geçerek, Galatasaray taraftarına ve futbolseverlere unutulmaz bir deneyim sundu.