
Haftanın marka-ajans iş birlikleri (18-24 Nisan)
Versuni Türkiye, iletişim ajansını belirledi

Philips markasıyla küçük ev aletleri sektöründe küresel pazarın önemli oyuncularından biri olan Versuni, Türkiye’deki iletişim çalışmaları için Medyaevi ile anlaştı. Medyaevi, Versuni Türkiye’ye stratejik medya ilişkileri yönetimi, kurumsal itibar yönetimi, lider iletişimi ve kriz iletişimi gibi alanlarda kapsamlı hizmetler sunacak.
Salt İletişim Grup’a iki yeni marka!

Türkiye’de kesici aletler sektörünün önemli oyuncularından Pirge, iletişim çalışmaları için Salt İletişim Grup ile anlaştı. Salt İletişim Grup, iş birliği kapsamında Pirge’ye stratejik iletişim, medya ilişkileri, influencer marketing, pazarlama iletişimi yönetimi ve kriz iletişimi alanlarında hizmet verecek.
İngiliz restoran zinciri Pizza Express de Türkiye’deki stratejik iletişim çalışmalarını yürütmek üzere Salt İletişim Grup ile el sıkıştı.
makeR.istanbul’a yeni müşteri

Kapı üreticisi Dortek, yeni dönemde tüm kreatif ve dijital iletişim süreçlerini makeR.istanbul’a emanet etti. Bu iş birliği kapsamında makeR.istanbul tüm iletişim stratejilerini oluşturacak ve markanın hedef kitlesiyle daha etkili bir etkileşim kurmasını sağlayacak.
Geçen haftanın iş birliklerini incelemek için TIKLAYIN!