
En başarılı influencer’lar Marketing Türkiye Insight Report’ta!
Her Çarşamba Marketing Türkiye’nin LinkedIn hesabından yayınlanan haber bülteni “Marketing Türkiye Insight Repost” bu hafta da en etkili influencer’lardan yeni sosyal medya çılgınlığı “matcha” akımına, reklam sektöründe yapay zeka destekli “intihal” tartışmalarından en son gelişmelere kadar dolu ve özgün içerikleriyle gündem yaratacak…
Pazarlama dünyasının öne çıkan gelişmelerini, kapsamlı dosya haberleri ve özel araştırmalar eşliğinde sunan Marketing Türkiye Insight Report, LinkedIn üzerinden her çarşamba okuyucularla buluşuyor.
261 bini aşkın takipçiye sahip Marketing Türkiye LinkedIn hesabı üzerinden paylaşılan bülten, 86 binden fazla abonesiyle sektörde güçlü bir etki alanına sahip. Bülten, her hafta, ilk kez yayınlanan araştırmalar, içgörüler ve kampanyalarla karar vericilere yol gösteriyor.
Marketing Türkiye Insight Report; ajanslardan markalara, medyadan teknolojiye kadar uzanan geniş bir perspektifle pazarlama dünyasının nabzını tutuyor.
Bu hafta Marketing Türkiye Insight Repost‘ta neler var?
- Artık influencer’lar sadece bir içerik üreticisi değil markaların stratejik pazarlama ortağı konumunda… Marketing Türkiye ve CreatorDen iş birliğiyle hayata geçen Influencer Rating Report, her ay TikTok ve Instagram’da en yüksek etkileşim alan isimleri listeleyerek dijital dünyanın nabzını tutacak. İlk rapor 30 Nisan tarihli bültende pazarlama dünyasıyla buluşacak…
- Bu sıralar internetin yıldızı parlayan içeriği Matcha’nın hızlı yükselişi, satışları zirveye ulaştırırken ürünün arzı talebe yetişmez oldu. Lezzetinden çok “iyi yaşam” algısıyla özdeşleşen bu trend, sosyal medya sayesinde sadece damaklara değil, günlük alışkanlıklara da yön veriyor. Peki ne oldu da bir anda her yerde matcha görür olduk? Yanıt Marketing Türkiye Insight Repost‘ta…
- Yapay zeka içerikleri sektör için büyük fırsatlar sunsa da telif hakları ve etik sorular gündemde. Son tartışmalar, yapay zeka destekli “intihal” vakalarının da artacağı sinyalini veriyor. Peki, hem ajanların hakkını koruması hem de markaların “intihal” içerikli projelerden kurtulması için ne yapması gerekiyor? Uzmanlar Marketing Türkiye Insight Repost için yorumlardı…
Her çarşamba özgün içeriklerle yayımlanan bülteni kaçırmamak için abone olmayı unutmayın!
LinkedIn’de Abone Olun