Vodafone Türkiye’ye, Amerika’dan iki ödül
Vodafone Türkiye, dünya çapında iletişim şirketlerinin ödüllendirildiği Hermes Yaratıcılık Ödülleri’nde önemli bir başarıya imza attı. 17 yıldır pazarlama, iletişim, reklamcılık ve internet alanlarında en başarılı şirketleri ödüllendirmek amacıyla Amerika’da hayata geçirilen Hermes Ödülleri’nde Vodafone Türkiye, vizyoner ve yaratıcı projeleriyle dört kategoride, ikisi Platin, ikisi Altın olmak üzere toplam 4 ödülün sahibi oldu. Vodafone Türkiye, Burger King işbirliğiyle hayata geçirdiği “Monopoly Çılgınlığı Burger King’de” kampanyası ile ‘Websitesi ve Yarışma’ kategorisinde; 26 yaş ve altındaki gençlere ayrıcalıklı fırsatlar sunmak ve özgür bir dünyanın kapılarını açmak üzere hayata geçirdiği gençlik markası Vodafone FreeZone ile ise ‘Entegre Pazarlama Kampanyası’ kategorisinde Platin Ödül’ün sahibi oldu.
Vodafone’un sosyal iş modellerine Altın Ödül!
Vodafone Türkiye, Hermes Ödülleri’nde bir diğer önemli başarıyı, Türkiye’de farklı toplumsal grupların hayatını kolaylaştırmak, onları sosyal ve ekonomik hayatın aktif birer parçası haline getirmek amacıyla geliştirdiği iki önemli sosyal iş modeli ile kazandı. Vodafone Türkiye; engelli bireylerin hayatında fark yaratmak ve onları topluma kazandırmak vizyonuyla hayata geçirdiği Düşler Akademisi Projesi ile ‘Kurumsal Sosyal Sorumluluk’, mobil iletişim teknolojilerinin sunduğu olanakları Türkiye’nin dört bir yanındaki çiftçiler için erişilebilir kılmak amacıyla yürüttüğü Vodafone Çiftçi Kulübü ile ise ‘Topluluk İlişkileri’ kategorisinde Altın Ödül kazandı. Vodafone Türkiye Pazarlama İletişimi Direktörü Gizem Keçeci, Vodafone Türkiye olarak ticari faaliyetleri ve sosyal yatırımlarıyla hem müşterilerine en iyi deneyimi yaşatmayı hem de toplumumuzun sosyal açıdan öncelikli ihtiyaçlarını sahiplenerek toplumsal yaşamda fark yaratmayı hedeflediklerini belirtti. Hermes Ödülleri’nde bu kapsamda hayata geçirdikleri başarılı projelerin ödüllendirilmesinden duydukları memnuniyeti dile getiren Keçeci şöyle konuştu: “Vodafone FreeZone, Monopoly, Düşler Akademisi ve Çiftçi Kulübü projelerimizle pazarlama, iletişim, kurumsal sosyal sorumluluk ve topluluk ilişkileri alanlarında yarattığımız farkı Hermes Ödülleri’nde ortaya koyduk. Vodafone Türkiye olarak uluslararası ödül programlarında 2011 yılının sonlarında yakaladığımız önemli ivmeyi 2012 yılında da başarılı şekilde sürdürüyoruz. Bize bu büyük başarıyı getiren vizyonun temelinde, her zaman için ‘değer yaratma’ odaklı bir anlayış yatıyor. Abonelerimize sunduğumuz yenilikçi hizmetlerimizle müşteri deneyiminde çıtayı sürekli daha yukarı taşımayı hedefliyoruz. Bunun yanında, ülkemizde sosyal açıdan öncelikli alanları belirleyerek açıkları kapatmayı, toplumun tüm kesimlerinin eşit şekilde, eşit olanaklarla dahil olduğu süreçlere katkıda bulunmayı hedefliyoruz. Her biri Vodafone Türkiye olarak yarattığımız başarı hikayesinin değerli birer bileşeni olan projelerimizin Hermes Ödülleri’nde yakaladığı bu başarı, abonelerimiz için daha yüksek bir fayda, ülkemiz için daha büyük bir değer yaratabileceğimiz yolundaki inancımızı kuvvetlendiriyor. Bu platformda aldığımız ödüllerin verdiği ilham ve motivasyon ile ilerleyen dönemlerde çok daha büyük ve başarılı işlerin altına imzamızı atacağız.”
Güncel Haberler