Gazetecilere Göre En Etkili Ceo’lar…
Marketing Türkiye için Xsights Araştırma’ın gerçekleştirdiği “Gazetecilere Göre En Etkili CEO’lar” araştırması basın mensupları cephesinden Türk iş dünyasının en etkili CEO’larını gözler önüne seriyor. 100 gazetecinin katıldığı araştırmada “En Rekabetçi CEO’lar”dan “En Alçakgönüllü CEO’lar”a kadar 12 farklı kategoride değerlendirme yapıldı.
Masın mensupları nezdinde ülkemizdeki en etkili CEO’ları belirlemek amacıyla Marketing Türkiye için Xsights Araştırma ve Danışmanlık tarafından gerçekleştirilen “Gazetecilere Göre En Etkili CEO’lar” araştırması 12 Mayıs – 8 Haziran tarihleri arasında Karma Metodoloji (CATI ve Online) yöntemiyle gerçekleştirildi. Araştırmaya yüzde 63’ü erkek yüzde 37 kadın 100 basın mensubu katıldı. Çalışmaya katılan basın mensuplarının yüzde 52 editör, yüzde 21’i köşe yazarı, yüzde 14’ü haber müdürü, yüzde 7’si muhabir, yüzde 3’ü ise genel yayın yönetmeni… “En Rekabetçi CEO’lar”dan “En Alçakgönüllü CEO’lar”a kadar 12 farklı kategoride değerlendirme yapan araştırma arketip Türk iş dünyasının en etkili isimlerini “Kral/Lider, Aşık, Savaşçı ve Filozof” arketip’lerinde de değerlendiriyor.
İşte Türk basın mensuplarına göre en etkili CEO’lar…
1: ÜMİT NAZLI BOYNER
Boyner Holding Yönetim Kurulu Üyesi
2: TEOMAN TOSUN
Onur Air CEO’su
3: MUHTAR KENT
Coca-Coca CEO’su
4: NEVZAT AYDIN
yemeksepeti.com’un CEO’su
5: ADNAN BALI
Türkiye İŞ Bankası Yönetim Kurulu Üyesi ve Genel Müdürü
6: LEVENT ÇAKIROĞLU
Koç Holding CEO’su
7: GÜLER SABANCI
Sabancı Holding Yönetim Kurulu Başkanı
8: HAKAN BAŞ
Lidyana.com CEO’su
9: MUHTEREM KAAN TERZİOĞLU
Turkcell Genel Müdürü
10: SİNA AFRA
Türk İnternet Girişimcisi, Girişimcilik Vakfı Yönetim Kurulu Başkanı
Haber: Merve Şahin