Nielsen internet reklam harcamalarını raporlamaya başladı
Nielsen Media Research takip etmekte olduğu televizyon, gazete, dergi, radyo, sinema ve açıkhava mecralarından sonra Internet AdEx servisi ile birlikte internet reklam harcamalarını sektöre sunmaya başladı. Internet AdEx servisi sayesinde internet mecrasında 274 websitesi dahilinde gerçekleştirilen reklam yatırımları relamveren firma, kampanya, sektör, site, network, ürün türü gibi başlıklar altında reklam gösterim ve brüt harcama bazında artık raporlanabiliyor. Internet AdEx kullanıcılara internet mecrası özelinde raporlama imkanı sunarken ayrıca televizyon, basın, radyo, sinema, açıkhava ve internet mecraları reklam harcamaları kümülatif olarak raporlanabiliyor. Nielsen Media Research Pazarlama Müdürü Erdem Tolon Internet AdEx servisi ile ilgili olarak yaptığı açıklamada “Nielsen Grubu olarak sahip olduğumuz “Açık, Yalın ve Bütünleşik” olma prensiplerimiz gereği ve sektörden almış olduğumuz istek ve talepler neticesinde Internet AdEx servisini sunmaya başlamanın mutluluğunu yaşamaktayız. Internet AdEx servisi ile birlikte reklam harcalamalarını 3600 olarak analiz etmek isteyen kuruluşlara katma değer sağlamayı amaçlamaktayız” diyor.
Güncel Haberler